• Aniiee

    Ska jag ta mig an Årets E3 också?

    Det är mindre än 2 månader kvar till årets E3. De senaste 4 åren har jag suttit och uppdaterat vad de talar om på presskonferencerna i realtid här på FL, så gott jag hunnit (för ibland går det fort som.....)

    Frågan är om jag ska göra det i år igen. Vad tycker ni?


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag ta mig an Årets E3 också?
  • Aniiee

    En ja-röst i alla fall.

    Och en som inte bryr sig.

    Alltid något.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Aikido skrev 2018-04-26 20:54:25 följande:

    Vad är E3?


    Haha, funderade på att ha ett sånt alternativ också.

    Det är en stor årlig mässa där nya tv-spel presenteras. På plats i Kalifornien kan mest pressmedlemmar men även almänheten provspela diverse spel, osv. "De 4 stora", Microsoft, Sony, EA och Ubisoft har alltid varsin presskonferens dagarna före själva mässan startar. Bethesta har också haft presskonferens på senaste åren, Nintendo brukade ha, men de skickar in en special-Nintendo Direct nuförtiden istället. PC gamer och Square Enix hade presskonferens 2015 också, och ibland dyker andra upp.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    gahadas skrev 2018-04-26 21:16:51 följande:
    Måste ju kännas jävligt värt det om en enda person utöver dig själv skriver i tråden eller?

    FL är väl inte direkt rätt forum
    Nä, förmodligen är FL inte direkt rätt forum, men man kunde ju hoppas att åtminståne någon bryr sig lite grann i alla fall för sina ungars skull. =P
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Aikido skrev 2018-04-26 21:06:54 följande:
    Kanske. Annars håller jag mig till mitt Tetris och Minesweeper.
    Inget fel på tetris eller minesweeper. Lite hjärndött kanske, men personligen gillar jag att ha lite hjärndöda spel att koppla bort med.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • sobrio88

    Jag trodde du menade ett travlopp som heter E3, haha Jag tänkte varför ska du berätta om det, det ser man ju på tvn om man inte kan vara.på plats om man nu är intresserad

  • Aniiee
    sobrio88 skrev 2018-04-26 21:44:03 följande:

    Jag trodde du menade ett travlopp som heter E3, haha Jag tänkte varför ska du berätta om det, det ser man ju på tvn om man inte kan vara.på plats om man nu är intresserad


    Finns det ett sånt också? =P
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Ska jag ta mig an Årets E3 också?