• Anonym (Mamalover)

    Är det inte dags att hylla mammakroppar!

    Jag vet inte om det redan finns en tråd för detta, men lägger upp denna ändå.

    Jag bara måste få hylla mammakroppen och jag hoppas att det finns många fler män som håller med mig gällande detta.

    Som jag förstår så finns det många mammor därute som verkligen inte är nöjda med sina kroppar under/efter en graviditet. Till er vill jag bara säga följande:

    Ni har gjort ett fantastiskt jobb, ni har burit runt på ett barn i nio, NIO månader. Ni föder ut en liten krabat på 3-4 kg. Ni producerar mjölk och ammar. Ni sover i regel dåligt och hormonerna i kroppen blir alldeles konstiga. Det är inte konstigt att en kvinnas kropp förändras efter dessa förhållanden. Med detta vill jag bara ge er en komplimang, tack för vad ni utsätter er kropp för och för mig personligen så finns det absolut inget bättre än en mammakropp. Vackert och sensuellt. Ni ska vara så stolta och vill ni så posta gärna din mammakropp här så lovar jag att du kommer att få väldigt positiv feedback!

  • Svar på tråden Är det inte dags att hylla mammakroppar!
  • Anonym (F)

    Jag håller med, älskar min gravidmage! =) Iaf utseendet, men det ska bli skönt att snart bli av med otympligheten, haha.

  • Anonym (Mamalover)

    Ja jag förstår att det är jobbigt för dig. Är du långt gången? Hur känns kroppen? En del sväller ju upp som michelin och andra klarar sig rätt bra!

  • Anonym (Hmm)

    Jag ör själv kvinna och har burit på ett barn, klarade mig från några större bristningar och så, men visst förändrades kroppen.

    Dock skulle jag inte våga påstå att det var till det positiva, det blir hängigt och sladdrigt.. ja guuud så fin man känner sig.

    Skulle göra allt för att få min gamla kropp tillbaka, stolt kommer jag aldrig vara

  • Anonym (Mamalover)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-04-27 20:03:08 följande:

    Jag ör själv kvinna och har burit på ett barn, klarade mig från några större bristningar och så, men visst förändrades kroppen.

    Dock skulle jag inte våga påstå att det var till det positiva, det blir hängigt och sladdrigt.. ja guuud så fin man känner sig.

    Skulle göra allt för att få min gamla kropp tillbaka, stolt kommer jag aldrig vara


    Jag har helt och full förståelse för det, jag ville bara säga att det finns män som verkligen gillar kroppar som inte är fotomodell snygga!
  • Anonym (rmads)

    Altså jag kan hålla med om att man inte ska skämmas. Däremot skulle jag säga att det är ett långt steg till att kalla mammakroppen för sensuell, för det är den verkligen inte. Även om jag vet att det finns underlig gravidfetishporr.

  • Anonym (Mamalover)
    Anonym (rmads) skrev 2018-04-27 20:47:30 följande:

    Altså jag kan hålla med om att man inte ska skämmas. Däremot skulle jag säga att det är ett långt steg till att kalla mammakroppen för sensuell, för det är den verkligen inte. Även om jag vet att det finns underlig gravidfetishporr.


    Fast smaken är väl som baken? Jag tycker den är väldigt sensuell. Då det egentligen handlar om det finaste som finns som gjort kroppen till vad den är? I mina ögon, det var absolut inte meningen att trampa någon på tårna här. Mer hylla.
  • Anonym (Mamalover)

    Kul att höra knasboll! Att du uppskattar det menar jag, är du fortfarande småbarnsförälder idag? Eller har du stora barn?

  • Anonym (123)

    Jo det är väl coolt.
    Kvinnors kroppar är ju dock biologiskt anpassade för detta ändamål. Tänk då en hund som föder 10 valpar. Känns lite coolare.

  • Anonym (rmads)
    Anonym (Mamalover) skrev 2018-04-27 21:09:45 följande:
    Fast smaken är väl som baken? Jag tycker den är väldigt sensuell. Då det egentligen handlar om det finaste som finns som gjort kroppen till vad den är? I mina ögon, det var absolut inte meningen att trampa någon på tårna här. Mer hylla.
    Okej, för tydlighets skull så är det ju bara mina egna personliga åsikter. Jag vet att det är många som nästa blir lite besatta i den gravida kroppen (Säger inte att det måste vara så med dig) och får någon fixering vid bland annat bröstmjölken, att de vill dricka den också vidare. Jag tycker det är äckligt, men samtidigt så är det kanske min förlust.
Svar på tråden Är det inte dags att hylla mammakroppar!