• Anonym (Hurskajaggöra)

    En kille vill köpa sexleksaker till mig

    Mitt inlägg igår togs bort vet inte varför...

    Jag har fått till mig av en person jag enbart kör sexting med att han vill köpa sexleksaker till mig... Vet inte hur jag ska göra? Det är en väldigt spännande tanke och gör en lite extra sugen men samtidigt så vet jag inte om det är rätt att ta emot från en främmande man

  • Svar på tråden En kille vill köpa sexleksaker till mig
  • Anonym (Hurskajaggöra)

    Ingen som har något tips på hur jag ska göra? Hur hade ni gjort?

  • Anonym (Hurskajaggöra)
    Pussan skrev 2018-04-29 23:23:11 följande:

    Någon motprestation? Vill han se dig använda dem?


    Jag har frågat honom om han vill ha något tillbaka han säger nej, samtidigt vet jag att han vill se dem användas men inga måsten...
  • Anonym (Hurskajaggöra)
    Cl4udio skrev 2018-04-29 23:30:03 följande:

    välj en buttplugg, grymt upphetsande!


    Det står på listan, tillsammans med bröstklämmor samt geishakulor
  • Anonym (Tacka)

    Tacka o ta emot. Se bara till att han inte får tag i din adress om han är mysko.

    Troligtvis så vill han att du beskriver dom sedan eller filmar/fotar när du anvönder dom.

    Sexleksaker är inte dyrare än någa drinkar eller god middag på krogen så why not..

  • Anonym (Hurskajaggöra)
    Anonym (Tacka) skrev 2018-04-30 00:24:59 följande:

    Tacka o ta emot. Se bara till att han inte får tag i din adress om han är mysko.

    Troligtvis så vill han att du beskriver dom sedan eller filmar/fotar när du anvönder dom.

    Sexleksaker är inte dyrare än någa drinkar eller god middag på krogen så why not..


    Vet bara inte hur jag ska undvika att han får veta min adress då han ska swisha mig pengarna och då kommer hela namnet fram
  • Akira Öken
    Anonym (Hurskajaggöra) skrev 2018-04-30 09:06:45 följande:

    Vet bara inte hur jag ska undvika att han får veta min adress då han ska swisha mig pengarna och då kommer hela namnet fram


    Varför ska han swisha pengar till dig?

    Om du vill undvika att lämna ut hela ditt namn är det enkelt, han ger dig kontanter.
Svar på tråden En kille vill köpa sexleksaker till mig