• förvirrad tonårstjej

    Prioritera min kusin eller bästa vänner?

    Ja som rubriken lyder. Till veckan så har min kusin bjudit dit mig och min familj, hon har alltså fyllt år. Jag har varit med henne väldigt mycket på senaste. Men ska jag säga självklart kommer jag..? Men då jag egentligen vill vara med mina bästavänner, då dom också har frågat om jag ville vara med dom. Vad ska jag göra? Känner att jag har träffat min kusin väldigt mycket på senaste. Och typ inte alls mina bästavänner. Men min kusin lär bli väldigt ledsen. Vaaad ska jag göra???

  • Svar på tråden Prioritera min kusin eller bästa vänner?
  • Anonym (Du)

    Prioritera inte någon av dem utan dig själv, det har man rätt till ibland! Och är säker på att din kusin får en bra dag utan dig, även om man gärna känner sig som centrum är man ofta utbytbar, denna gång på gott.

  • Anonym (Ja)

    Tycker nog att du ska prioritera din kusins födelsedagsfirande. Kompisarna kan du väl träffa när som.

  • Anonym (Mimi)
    Anonym (Ja) skrev 2018-05-01 20:58:51 följande:

    Tycker nog att du ska prioritera din kusins födelsedagsfirande. Kompisarna kan du väl träffa när som.


    Håller med!
  • Anonym (mmmm)

    Födelsedagsfirande med släkt går före kompisar, man fyller ju bara en gång om året. 

Svar på tråden Prioritera min kusin eller bästa vänner?