• thalinad

    Carolina Reaper

    hej kjag undrar en sak har en fråga! får man som bebis äta en carolina raper som bebis?? unrdra bara GråterGravidBabySkål


    Fötter sitte i mitten, alkohol is fun
  • Svar på tråden Carolina Reaper
  • LFF

    Varför i hela fridens namn skulle du vilja att en bebis smakade på en av världens starkaste chilisorter?! Har du provat själv?

  • thalinad
    LFF skrev 2018-05-02 13:42:21 följande:

    Varför i hela fridens namn skulle du vilja att en bebis smakade på en av världens starkaste chilisorter?! Har du provat själv?


    jo jo, jag gillar trillen av att äta stark mat. jag ska inte mata bebisar, jag undrar bara om det skulle gå!!!Obestämd
  • LFF
    thalinad skrev 2018-05-02 14:06:04 följande:
    jo jo, jag gillar trillen av att äta stark mat. jag ska inte mata bebisar, jag undrar bara om det skulle gå!!!Obestämd
    Stark mat är en sak. En CR är ju något helt annat. Och att ens tänka tanken är *fula ord*

    Vi odlade Bhut Jolokia (Ghost Pepper) för några år sedan och den är inte i närheten av lika stark som CR men ändå överjävlig. Torkade ett par och gjorde chilipulver av. Det är väl en 5-6 år gammalt nu och fortfarande helt oanvändbart. Man får ju svid i ansiktet bara av att lukta på det.
Svar på tråden Carolina Reaper