• emser6

    Göra slut egna barn & bonusbarn?!

    Jag har 2 egna barn som jag har varannan helg och hjälper till och hämta på dagis och skola nån ggr i veckan. De bor på andra sidan stan med sin pappa. För 1.5 år sedan träffade jag en kille och vi flyttade ihop efter 4 månader. Han har ett barn sen 1 tidigare relation, där mamma valde att behålla barnet.

    Nu på senare tid har jag börjat känna att jag måste flytta till rätt sida av stan för att jag vill börja ha mina barn på halvtid. Känner att jag missat mycket av deras tid sen jag separerade från deras pappa. Min nya killes barn har endast sovit hos oss nån enstaka natt. Hans barn bot med sin mor på den sidan av stan där vi bor nu.

    Känner nu att jag tyvärr måste göra slut pga mina barn kommer först av allt och jag behöver flytta. Vad säger jag till min nuvarande sambo?

  • Svar på tråden Göra slut egna barn & bonusbarn?!
  • Anonym (...)

    Varför kan ni inte fortsätta vara ihop? Om det ändå är samma stad förstår jag inte problemet. Ni behöver ju inte bo ihop och ni kan ju ses när ni inte har barnen. Min kille bor 20 mil från mig och ser inte det som ett problem.

  • emser6

    För att det fungerar inte, jag är psykiskt utmattad. Han är inte hemma när jag har mina barn. Håller sig borta hela helgen. Han hjälper inte till hemma och har skulder. Känner att jag är stressad och varannan dag åker jag över stan för att hämta mina barn på dagis och skola. Orkar inte mera.

Svar på tråden Göra slut egna barn & bonusbarn?!