• Anonym (cicci)

    Hur är yngre killar i sängen egentligen?

    Hur är yngre i sängen? Ca 18-20 åringar? Killar då främst.

  • Svar på tråden Hur är yngre killar i sängen egentligen?
  • Anonym (katastrof)

    Säkert helt bedrövliga, iallafall om det inte finns känslor med i bilden. Av kärlek utvecklas killar och sexet kan bli bra efterhand. Har inte testat killar den åldern sedan ungdomen, och det var taffligt värre. Men lika kassa har de flesta runt 30 varit så vet inte när män exakt blir bra älskare eller om de finns några såna kvar?

  • Anonym (L)

    Jag har inte haft sex med så unga killar sen jag var lika gammal själv. Då var de rätt kassa, tänkte bara på sig själva. Nu är jag 33 och har gärna sex med killar som är yngre, dock ej yngre än 22.

    De killarna som tänder på att ha sex med lite äldre tjejer som har fött barn brukar vara rätt bra i sängen :) De gillar att få tjejen att njuta. Nån kille jag träffade var blyg och vågade inte riktigt ta för sig, det är lite avtändande.

  • Anonym (aah..ooh...)
    Anonym (cicci) skrev 2018-05-03 17:58:45 följande:

    Hur är yngre i sängen? Ca 18-20 åringar? Killar då främst.


    Inget bra. Har inte hunnit knulla till sig tillräckliga erfarenheter. Inte lärt sig slicka fitta och är alldeles för ivriga.


  • Anonym (Kille23)
    Anonym (L) skrev 2018-05-03 20:05:20 följande:

    Jag har inte haft sex med så unga killar sen jag var lika gammal själv. Då var de rätt kassa, tänkte bara på sig själva. Nu är jag 33 och har gärna sex med killar som är yngre, dock ej yngre än 22.

    De killarna som tänder på att ha sex med lite äldre tjejer som har fött barn brukar vara rätt bra i sängen :) De gillar att få tjejen att njuta. Nån kille jag träffade var blyg och vågade inte riktigt ta för sig, det är lite avtändande.


    kille på 23 som tänder på att ha sex med lite äldre tjejer, bra i sängen är en del av paket
  • Anonym (123)

    Bara bra om dom haft långt förhållande. Unga killar som bara ligger runt blir aldrig bra. Det håller visserligen i sig i högre åldrar också. Man lär sig inget av att knulla med tjejer 1-2 gånger.

  • Anonym (cicci)
    Anonym (katastrof) skrev 2018-05-03 18:06:17 följande:

    Säkert helt bedrövliga, iallafall om det inte finns känslor med i bilden. Av kärlek utvecklas killar och sexet kan bli bra efterhand. Har inte testat killar den åldern sedan ungdomen, och det var taffligt värre. Men lika kassa har de flesta runt 30 varit så vet inte när män exakt blir bra älskare eller om de finns några såna kvar?


    Nej jag personligen har inte varit med någon så ung nu när jag själv är äldre, tror faktiskt inte jag var när jag själv var 18 år heller utan de va äldre killar då med.

    Men i övrigt så har jag en nära kompis som ligger mycket med 18 åringar och hon brukar skämta o säja " in o ut o sen sprut"
  • theswede91
    Anonym (cicci) skrev 2018-05-03 17:58:45 följande:

    Hur är yngre i sängen? Ca 18-20 åringar? Killar då främst.


    Ärligt talat är man inte speciellt erfaren som 18-20 år och bara tanken på en äldre kvinna skulle väl få de flesta i den åldern att komma! Bättre att vänta något år och ta de lite äldre yngre männen och ta nytta av lite fler års erfarenhet ;)
  • Anonym (Mrs Cougar)

    Min erfarenhet är att de ofta kommer väldigt snabbt men kan vara redo igen efter en stund vilket inte är så vanligt med män i min ålder. Ta dock inte det för givet för en del yngre killar är som män ofta är. När de har kommit så försvinner intresset för den gången. Men det får du utforska själv.

    Kunskapsmässigt så kan det vara lite si och så. Trevliga kroppar men som sagt det räcker inte alltid till. Personligen uppskattar jag även lite allmän erfarenhet och vana att föra sig utanför sängen. Har ju hänt att man känt sig som en mamma när de inte klarar av vissa grundläggande saker eller inte lärt sig hur en kvinna tänker, känner och fungerar. Vilket kan vara avtändande. Har dock väninnor som inte bryr sig och gillar att vara lite styrande och så.   

  • annika42

    I jämförelse med mitt ex som är i min ålder så är min nuvarande sambo helt underbar. Jag snart 45 och han 27. Har haft yngre älskare också. Uthålligare och kanske med på att prova lite nya saker i sänghalmen.

Svar på tråden Hur är yngre killar i sängen egentligen?