• melissa85

    Spåra min mans Iphone

    Hej, har en känsla i magen att min man textar med andra tjejer via sin mobil. Innan jag konfronterar honom behöver jag bevis och jag måste få veta själv. Kanske är jag paranoid (vilket jag hoppas) men min magkänsla säger nåt annat.

    Finns det något sätt att spåra hans text meddelande? Nånting? Han har ett lösenord, så jag kommer inte in i hans telefon själv, det betyder att spion program varor inte kommer i frågan.. Behöver bara ha tillgång till hans SMS. 
    Är väldigt desperat, då jag inte vet "hur jag ska komma på honom".
    Nej, jag tror inte att han träffar nån, men ja- jag tror att han skriver.

    Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv.

    Jag vill bara veta sanningen.

  • Svar på tråden Spåra min mans Iphone
  • Olikoli

    Nej, det finns det inte. Om du inte har rätt utrustning och kunskap, vilket jag antar att du inte har eftersom du frågar. Vad tror du om att bara fråga honom?

  • melissa85
    Olikoli skrev 2018-05-04 13:47:49 följande:

    Nej, det finns det inte. Om du inte har rätt utrustning och kunskap, vilket jag antar att du inte har eftersom du frågar. Vad tror du om att bara fråga honom?


    Vilken utrustning behövs?
  • melissa85
    CitronTulo skrev 2018-05-04 13:47:52 följande:

    Varför misstänker du att han textar med andra tjejer?


    Jag vet inte.. bara en magkänsla och massor med hans förflutna..
  • melissa85
    Meriall skrev 2018-05-04 14:14:32 följande:

    Tjuvkika när han skriver in sitt lösenord.


    Skulle jag kunna göra, men han har touch ID.. Det är kört för mig, va?
  • sextiotalist

    Åh en till som vill göra olagligt datorintrång. Jag hade lämnat på dagen om min sambo hade gjort något sådant. Tilliten hade varit förstörd. Jag hade hanterat det bättre om han hade varit otrogen

  • v i r r a

    Men bara lämna honom om du inte kan lita på honom.

    Är han ?skyldig? så var det rätt att lämna för att din misstanke stämde. Är han ?oskyldig? är det rätt att lämna för att du inte känner dig trygg utan att spionera.

  • melissa85
    v i r r a skrev 2018-05-04 14:21:03 följande:

    Men bara lämna honom om du inte kan lita på honom.

    Är han ?skyldig? så var det rätt att lämna för att din misstanke stämde. Är han ?oskyldig? är det rätt att lämna för att du inte känner dig trygg utan att spionera.


    Men jag kan och vill inte lämna honom förrän jag vet sanningen. Man lämnar inte bara någon pga sin magkänsla..Vad om jag är fel ute..
Svar på tråden Spåra min mans Iphone