• LittleSunshine84

    Bugaboo från Nederländerna/Holland?

    Minns för några år sedan att en del köpte sina vagnar från Holland eller om det var Nederländerna. Att det på så sätt blev mkt billigare?

    Gör man det fortfarande? Vartifrån?

    Har en Bugaboo Buffalo idag som vi varit jätte nöjda med. Men betalade ändå 15k för den och vi behöver en syskonvagn :)0

  • Svar på tråden Bugaboo från Nederländerna/Holland?
  • Otit

    Undrar också! När man kollar på pricerunner finns det någon butik i Holland eller liknande. Vi tänker dock köpa begagnat. Finns många i fint skick för ungefär halva priset vad dom kostar nya :)

  • LittleSunshine84
    Otit skrev 2018-05-05 06:55:10 följande:

    Undrar också! När man kollar på pricerunner finns det någon butik i Holland eller liknande. Vi tänker dock köpa begagnat. Finns många i fint skick för ungefär halva priset vad dom kostar nya :)


    Babyplus tydligen :) kollat lite på blocket och jag känner inte att jag vill ge så mkt pengar för solblekta klädslar och torkade byglar. Vagnarna är oftast från 2012 och det känns lite för gammalt för mig.
  • Otit
    LittleSunshine84 skrev 2018-05-05 07:15:28 följande:

    Babyplus tydligen :) kollat lite på blocket och jag känner inte att jag vill ge så mkt pengar för solblekta klädslar och torkade byglar. Vagnarna är oftast från 2012 och det känns lite för gammalt för mig.


    Okej! Vi har köpt en från 2016!
  • LittleSunshine84
    Virriga Vera skrev 2018-05-05 07:14:51 följande:

    Holland och Nederländerna är samma land. Vad det gäller var man beställer så borde du kunna hitta återförsäljare på Bugaboos hemsida.


    Haha, jag kom på det efteråt :D
Svar på tråden Bugaboo från Nederländerna/Holland?