• Anonym (Peter)

    Prova bisex

    Hej jag har bestämt mej att prova hur det är att bli påsatt av en man ,har haft den fantasin länge ,undrar nån som har erfarenhet om han kan berätta hur det känns första gången och under akten...

  • Svar på tråden Prova bisex
  • Anonym (..)

    Prova med en dildo så får du ju en känsla.

    Svårt att beskriva känslan, det är lite som att jämföra att runka och ha sex med en kvinna, om du förstår vad jag menar.

    Sen gäller det ju att träffa rätt kille också....

  • Anonym (Peter)
    Anonym (..) skrev 2018-05-07 12:31:20 följande:

    Prova med en dildo så får du ju en känsla.

    Svårt att beskriva känslan, det är lite som att jämföra att runka och ha sex med en kvinna, om du förstår vad jag menar.

    Sen gäller det ju att träffa rätt kille också....


    Men kan man få orgasm utav det utan att runka sin egen kuk och det jag ville veta är om det gör mycket ont?
  • Anonym (Inte skönt)

    Har provat en gång som ung. Blev förförd av krallig kille, några år äldre. Sommarstuga. Lite full.

    Det var skönt att bli kramad, smekt och hånglad, å bli avsugen. Det var inte så kul att suga själv, liksom ointressant. Att bli fingrad var skönt, fingerpullad med. Men jag gillade inte att bli påsatt, skum känsla, som att bli nödig. Lite ont i början. Kände inte mycket sen.

    Säkert personligt. Jag känner mig inte som bi, förstod nog att jag var vanligt hetero efter den gången.

    Lycka till! Gör det långsamt och med nån du tycker om. Hångla mycket först.

  • Anonym (..)
    Anonym (Peter) skrev 2018-05-08 05:19:16 följande:

    Men kan man få orgasm utav det utan att runka sin egen kuk och det jag ville veta är om det gör mycket ont?


    Jo, vissa kan få det. Inte jag. Förstår inte det heller, är ju skönt att runka samtidigt som man blir påsatt. Varför då undvika att ta på kuken?

    Om det gör ont är nog individuellt, hur van man är, och hurdan "muttern passar på skruven". För mig gör det ibland pyttelite ont under uppvärmningen, men i princip aldrig under sexakten.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Inte skönt) skrev 2018-05-08 06:04:22 följande:

    Har provat en gång som ung. Blev förförd av krallig kille, några år äldre. Sommarstuga. Lite full.

    Det var skönt att bli kramad, smekt och hånglad, å bli avsugen. Det var inte så kul att suga själv, liksom ointressant. Att bli fingrad var skönt, fingerpullad med. Men jag gillade inte att bli påsatt, skum känsla, som att bli nödig. Lite ont i början. Kände inte mycket sen.

    Säkert personligt. Jag känner mig inte som bi, förstod nog att jag var vanligt hetero efter den gången.

    Lycka till! Gör det långsamt och med nån du tycker om. Hångla mycket först.


    Men har du aldrig tankar på att prova igen?...och hur kan man någonsin glömma att man blivit knullad?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (..) skrev 2018-05-08 07:12:25 följande:

    Jo, vissa kan få det. Inte jag. Förstår inte det heller, är ju skönt att runka samtidigt som man blir påsatt. Varför då undvika att ta på kuken?

    Om det gör ont är nog individuellt, hur van man är, och hurdan "muttern passar på skruven". För mig gör det ibland pyttelite ont under uppvärmningen, men i princip aldrig under sexakten.


    Jag provade en gång med en dildo själv med mycket glidmedel ,men kunde inte få in den ...hur gör man det lättare ? Och ska man ligga på sidan Elle på rygg för att den ska komma in lättare
  • Anonym (..)
    Anonym (Peter) skrev 2018-05-08 12:46:38 följande:

    Jag provade en gång med en dildo själv med mycket glidmedel ,men kunde inte få in den ...hur gör man det lättare ? Och ska man ligga på sidan Elle på rygg för att den ska komma in lättare


    Köp en uppsättning med buttpluggs. Från diameter 2 till ca 4cm, mjuka buttpluggs är enklare. Vaselin är bra glidmedel, silikon funkar också bra. Vattenbaserade glid funkar sämre tycker jag. Börja med minsta storleken så du vänjer dig. Klarar du inte en liten buttplugg klarar du inte en kuk. Du kommer spänna dig och då gör det väldigt ont bara.

    Jag tror det är enklast om du ligger på rygg eller sidan, för mig spelar inte positionen så himla stor roll, bara jag känner mig avslappnad.
  • Fritz08
    Anonym (Peter) skrev 2018-05-08 12:46:38 följande:

    Jag provade en gång med en dildo själv med mycket glidmedel ,men kunde inte få in den ...hur gör man det lättare ? Och ska man ligga på sidan Elle på rygg för att den ska komma in lättare


    Det finns något som heter 15 sekunder regeln.

    Du håller dildon mot ringmuskeln så att den och den inre muskeln slappnar av.
  • Anonym (Inte skönt)
    Anonym (Peter) skrev 2018-05-08 12:44:20 följande:

    Men har du aldrig tankar på att prova igen?...och hur kan man någonsin glömma att man blivit knullad?


    Har aldrig glömt. Vill inte göra igen. Ömheten var helt OK men jag vet (och visste nog, men var tonåring) att jag tänder på kvinnor. Gillar mina killkompisar men inte så.

    Alla sorters sexualitet är OK, bara ingen far illa, utnyttjas eller kränks. Var rädda om varandra.
  • Anonym (Peter)
    Fritz08 skrev 2018-05-08 13:07:41 följande:

    Det finns något som heter 15 sekunder regeln.

    Du håller dildon mot ringmuskeln så att den och den inre muskeln slappnar av.


    Men då trycker du ganska mycket också ? .eller håller den bara där så att du slappnar av?kör du en bit in den också?
Svar på tråden Prova bisex