• Anzil

    Vad får man ut av kroggen/dansa på nattklubb?

    Hej!


    Jag är en person som sällan går ut på krogen. Jag dricker mycket sällan dessutom! Aldrig heller har jag varit full. Jag är tjugofyra år och kan ibland känna ett litet sug på att gå ut och dansa på en nattklubb åtminstone. Men det har aldrig riktigt blivit av.

    Däremot gick jag på disco för ungdomar fjorton till sexton år, när jag var fjorton år. Jag minns att det var väldigt, väldigt kul!

    Men exakt vad får man ut av krogar och dansa på nattklubbar?

    Blir det en oförglömlig kväll, eller blir det mer en kväll som endast varade en gång och ingenting mer därefter och man i princip bara väntar till nästa helg för att i princip göra samma sak och dricka alkohol ytterligare m.m.

    Får man någon som helst positiva ut av nattklubbarna?

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Vad får man ut av kroggen/dansa på nattklubb?
  • Sisisisi

    Vissa kvällar blir oförglömliga, andra blir bara roliga men inte episka. Det man får ut av kvällen är ju att man har haft roligt. Det är kul att dansa och det är kul att träffa folk. Det blir inte roligare än vad man gör det.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Mizzys

    Jag äkskar att gå ut med mina tjej vänner, dricka drinkar och dansa hela natten. När jag dansar så känner jag mig som mest fri och levande. Jag älskar att gå ut.

Svar på tråden Vad får man ut av kroggen/dansa på nattklubb?