• Anonym (Celia­)
    Äldre 5 May 21:39
    2708 visningar
    4 svar
    4
    2708

    Bisexuell?

    Har på sista tiden börjat bli sugen på att testa att ha sex med en tjej. Alltid varit lite intresserad av tjejer men extra mycket sista tiden när det tog slut med mitt ex.

    Alltid gillat att kolla på tjejer mer än en kille och tjej vid porr.. blir mer kåt av det.

    Men är ändå lite fundersam innan, därför jag aldrig tagit steget antar jag. Tänker om jag inte gillar fittsmaken eller att slicka, hur blir det då? Riktigt pinsamt ju. Killar smakar ju inte riktigt som vi tjejer gör...

    Fler som varit i samma siutation? Hur blev det om ni väl vågade testa?

  • Svar på tråden Bisexuell?
  • Anonym (jag också)
    Äldre 5 May 21:44
    #1

    Jag har bara träffat män hittills men skulle nog inte ha emot att ha sex med en kvinna. Detta med att sätta en etikett på sin sexualitet tycker jag är lite konstigt. I vissa perioder träffar man män och i andra kvinnor. Man kanske föredrar män men kan även tänka sig en kvinna. Skulle jag definiera min sexualitet så skulle jag förmodligen vara bisexuell men heteroamorös, eller 20% homosexuell och 80% heterosexuell. Lite svammel från mig bara. Har dock aldrig varit med en annan kvinna men har mina favoriter.

  • Anonym (Bi)
    Äldre 7 May 12:48
    #2

    Jag ångrar inte att jag testade! Är nog knappt bi längre utan helt homo

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Äldre 7 May 13:38
    #3

    Jag har inte haft tanken på det innan vi började swinga.
    Vid ett partnerbyte gick en kvinna ner på mig och jag ville återgälda det. 
    Gillade det jättemycket och fick beröm. 
    Nu går jag ner på de flesta kvinnor vi träffar om de inte uttryckligen säger att de inte gillar det.
    Min man skojar och säger att jag är partybi :)

  • Anonym (Osäke­r)
    Äldre 29 May 18:48
    #4

    Skrattar gott här för jag skrev exakt samma sak fast i en annan liknande tråd.
    Jag går igång sjukt mycket på tanken att bli slickad av en tjej, men däremot så vet jag inte om jag skulle vilja slicka en tjej just p g a anledningen som trådskaparen nämner . Men man vet ju inte heller förrän man provat. = /

Svar på tråden Bisexuell?