• Mem123

    Vad ser ni på dessa ultraljudsfoton?

    Hej jag var på köns ultraljud men fick inget se. Bm tyckte bebisen rörde på sig för mycket. Jag har fått återbesök om två veckor. Men innan jag gick därifrån gav bm mig dessa foton. Jag glömde helt att fråga vad det ens fanns på fotona. Jag .rnar jag kan ej tyda vad det är, eller varför hon gav mig dessa.

    Snälla hjälp ????

  • Svar på tråden Vad ser ni på dessa ultraljudsfoton?
  • senni

    Överst ser du skinkorna underifrån. Bebisen särar på benen så att man får en bra vy över rumpan. Tycker att det ser ut som en flicka. Barnmorskan tar mått på ett ben till vänster, förmodligen skenbenet.

    Kan tyvärr inte hjälpa dig med den andra bilden.

  • senni

    Nu när jag tittar efter, kan bild två vara en kraftig förstoring av området mellan skinkorna, alltså underlivet, underifrån. Håligheten kan vara urinblåsan.

  • Trollungen1210


    m



    Någon som törs sig på en könsgissning?
  • Mem123

    Tack Senni.

    Nu blir jag lite förvirrad eftersom bm trodde det var en pojke men var ej säker ????

  • viseversa
    Mem123 skrev 2018-05-06 23:53:37 följande:
    Tack Senni.
    Nu blir jag lite förvirrad eftersom bm trodde det var en pojke men var ej säker ????
    Jaqg tycker det ser ut som en pojke. Tror båda bilderna är tagna underifrån. Den undre är tagen snett underifrån och det är snoppen/pungen man ser sticka ut.
  • Mem123

    Trodde jag ocksp viseversa. Men eftersom bm var så "osäker" tänkte jag att jag kanske missförstod fotona. Hmmm

Svar på tråden Vad ser ni på dessa ultraljudsfoton?