• Anonym (Heter­o)
    Äldre 6 May 15:26
    4446 visningar
    10 svar
    10
    4446

    Låg med annan tjej fast jag inte ville

    Jag är en tjej mellan 20 och 30 år som för några dagar sedan började fyllehångla med en tjejkompis. Vi skulle sova hos henne efter krogen och då gick det längre, fast att jag egentligen inte ville. Jag har aldrig riktigt varit nyfiken på tjejer och alltid känt mig trygg i min heterosexualitet men min kompis har funderat på om hon kanske är bi. Vi började ha sex men blev tvungna att sluta mitt i då jag inte va kåt alls. Ångrar att jag inte sa ifrån mer ordentligt. Är nu orolig över att när jag skaffar pojkvän så kommer han störa sig  på det här och tro att jag är bi? Skulle ni störa er på om era partners hade testat med samma kön?

  • Svar på tråden Låg med annan tjej fast jag inte ville
  • Anonym (E)
    Äldre 6 May 15:32
    #1

    För det första så behöver han ju inte veta. 

    Men hade jag fått veta något sådant om min partner så hade jag inte stört mig. Har själv blivit kysst av en tjej, och vet helt säkert att jag inte är vänd på det hållet - jag har ju testat. Så ser jag på det Glad

  • Anonym (Tyra)
    Äldre 6 May 15:58
    #2

    Du testar att fyllehångla med en tjej men avbryter för att du inte gillar det. Det låter inte som en grej som du nånsin behöver berätta för en framtida kille men killen frågar om du har testat tjejsex så har du testat lite en gång men inte gillat det. Inte så revolutionerande eller spännande svar så han lär väl varken bli störd eller upphetsad av det svaret.

    Att du har sex med någon du egentligen inte vill ha sex med är är annat problem, helt oavsett kön. Men det kanske bara var denna gång?

  • Anonym (Heter­o) Trådstartaren
    Äldre 7 May 09:45
    #3

    Tack för svaren! Då behöver jag inte gå omkring ich göra en så stor grej av det hela.

    Brukar i vanliga fall alltid säga ifrån om jag inte vill men gjorde inte det nu, var nog lite rädd att min kompis skulle bli sur eller nått. Men ska vara väldigt noga med att tänka och känna efter ordentligt innan jag gör något nästa gång.

  • GGN
    Äldre 7 May 09:51
    #4

    Hos oss räknas det givetvis som otrohet oavsett kön. Sex som sex.

  • Anonym (Heter­o) Trådstartaren
    Äldre 7 May 10:00
    #5

    Det förstår jag, men nu har jag ju ingen pojkvän för tillfället så otrohet är det ju inte.

  • GGN
    Äldre 7 May 10:24
    #6
    Anonym (Hetero) skrev 2018-05-07 10:00:29 följande:

    Det förstår jag, men nu har jag ju ingen pojkvän för tillfället så otrohet är det ju inte.


    Oj, förlåt, läste fel.

    Nej, min partner hade inte stört sig på det.
  • Anonym (A)
    Äldre 7 May 11:42
    #7
    GGN skrev 2018-05-07 09:51:17 följande:
    Hos oss räknas det givetvis som otrohet oavsett kön. Sex som sex.
    Håller med
  • GGN
    Äldre 7 May 16:34
    #8

    Jag förstår inte ens vad en framtida pojkvän har med det här att göra.

  • Anonym (Amy)
    Äldre 7 May 16:39
    #9

    Men herregud vad du gör nu när du är singel ska väl en framtida pojkvän bara skita i.
    Gör han inte det så be honom dra åt helvete, vad ska du fjäska för skitstövlar för? 
    Han ska vara glad över att han får vara med dig annars är han inget att ha. 

  • Anonym (H)
    Äldre 7 May 16:44
    #10
    +1

    Varför ska du berätta för din framtida pojkvän vilka du har haft sex med? Så gör man ju ändå inte om man vill ha en sund relation med sin partner..

Svar på tråden Låg med annan tjej fast jag inte ville