• keasm

    Billiga solglasögon?!

    Hejj!
    Snart är det sommar och jag vill börja använda solglasögon, men problemet är att jag inte vill lägga ner mycket pengar på det. Vet nån vart man kan köpa billiga och SNYGGA solglasögon?!

  • Svar på tråden Billiga solglasögon?!
  • Studentpappa

    Lägg iaf 3-400:- på ett par brillor så får du iaf hyfsade glas med skönt ljus. Xxl brukar ha bra priser på brillor lite då och då, jag köper hellre ett par dyra och har väldigt länge.

    Jag har ett par Ray-ban polariserande till vardags och ett par oakley när jag tränar. Sjuk skillnad mot alla billiga och reklambrillor som jag också har.


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • keasm
    Studentpappa skrev 2018-05-06 17:55:14 följande:

    Lägg iaf 3-400:- på ett par brillor så får du iaf hyfsade glas med skönt ljus. Xxl brukar ha bra priser på brillor lite då och då, jag köper hellre ett par dyra och har väldigt länge.

    Jag har ett par Ray-ban polariserande till vardags och ett par oakley när jag tränar. Sjuk skillnad mot alla billiga och reklambrillor som jag också har.


    Men jag vill använda flera så att jag kan kombinera med flera olika outfits.
    Men jag ska absolut kolla på Xxl!
  • keasm
    Pr0nographic skrev 2018-05-06 16:58:29 följande:

    Röda korset, myrorna, dollarstore osv. Har aldrig köpt glasögon för mer än 60kr


    Ska kolla om det finns några snygga där!
Svar på tråden Billiga solglasögon?!