• Äldre 7 May 08:37
    4221 visningar
    4 svar
    4
    4221

    Tunn uterusvägg

    Väntar mitt 6:e barn men bara i 12:e veckan. Inte inskriven någonstans än. Gjort 4 snitt varav det senaste 2011. Läkaren skrev i journalen ?patienten är informerad om att uterusväggen är för tunn? JÄTTE orolig nu. Vill så gärna behålla barnet då jag träffat en ny man. Är över 45 dessutom. Kan uterusväggen stärkas med åren? Väntar på att läkaren som skrev journalen ska ringa mig men ville ändå ha lite stöd o pepp. Kram
  • Svar på tråden Tunn uterusvägg
  • Anonym (Hi)
    Äldre 7 May 09:44
    #1
    +2

    Tvivlar starkt på att den skulle stärkas när man närmar sig klimakteriet. Snarare tvärtom! Alla andra muskulaturer och slemhinnor i bäckenbotten/underlivet försvagas ju äldre man blir...

  • Äldre 7 May 11:00
    #2
    +1

    Ja det såklart :( håller tummarna för att hon ringer snart

  • Äldre 21 Jun 17:47
    #3
    Orolig45 skrev 2018-05-07 08:37:49 följande:

    Väntar mitt 6:e barn men bara i 12:e veckan. Inte inskriven någonstans än. Gjort 4 snitt varav det senaste 2011. Läkaren skrev i journalen ?patienten är informerad om att uterusväggen är för tunn? JÄTTE orolig nu. Vill så gärna behålla barnet då jag träffat en ny man. Är över 45 dessutom. Kan uterusväggen stärkas med åren? Väntar på att läkaren som skrev journalen ska ringa mig men ville ändå ha lite stöd o pepp. Kram


    Hut har det gått för dig ?
  • Anonym (Undra­r)
    Sun 11 Aug 2019 09:45
    #4
    Orolig45 skrev 2018-05-07 08:37:49 följande:

    Väntar mitt 6:e barn men bara i 12:e veckan. Inte inskriven någonstans än. Gjort 4 snitt varav det senaste 2011. Läkaren skrev i journalen ?patienten är informerad om att uterusväggen är för tunn? JÄTTE orolig nu. Vill så gärna behålla barnet då jag träffat en ny man. Är över 45 dessutom. Kan uterusväggen stärkas med åren? Väntar på att läkaren som skrev journalen ska ringa mig men ville ändå ha lite stöd o pepp. Kram


    Hur har dw gått för dig ?
Svar på tråden Tunn uterusvägg