• Mellva

    Loui eller Vilton

    Hej.

    Behöver er hjälp! Har fått vårt tredje barn och kan inte bestämma oss för vilket namn han ska få.

    Storebror heter Viggo och lillasyster heter Tuva.

    Vilken gillar ni bäst, Loui eller Vilton? Skriv gärna en kommentar också om ni vill! Tack på förhand ??

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Loui eller Vilton
  • Nimzay

    Vilton gillar jag nog bäst om jag ska välja mellan dem två fast hade nog föredragit något liknande som känts lite vanligare som typ Milton men det är ju jag det

  • punktslash

    Katastrofer båda två. Bespara barnet lidandet, byt till något vettigt.

    (Viggo och Tuva är helt ok, gå på samma linje.)

  • Nimzay
    punktslash skrev 2018-05-08 10:07:34 följande:

    Katastrofer båda två. Bespara barnet lidandet, byt till något vettigt.

    (Viggo och Tuva är helt ok, gå på samma linje.)


    Njaae, katastrofer vet jag inte men kan dock hålla med om att Viggo och Tuva är bättre namn än dessa förslag
  • Alvina

    Kan dessvärre inte svara på vilket av namnen jag gillar bäst eftersom du bara har fula namn som alternativ.

  • Anna60

    Är det modernt numera att välja de konstigaste namnen man bara kan hitta på, till sina barn?

  • nnnnnnnn

    Inte två barn som börjar med Vi...
    Viggo och Vilton låter som att man ville ha namnen Viggo och Milton men var tvungen att ha samma bokstav, nästa barn kanske heter Vimon eller Vilip?

  • fluu

    Peta dit ett s så det blir Louis så känns det okej. Loui ser så avhugget ut. Vilton känns både barnsligt och krångligt.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonymous31

    Hade du stavat Loui 'Louis' istället hade det varit OK, eftersom det är ett vedertaget namn. Vilton däremot- nej. Varför är det så viktigt att namnet ska vara så unikt att det bara låter konstigt? 

Svar på tråden Loui eller Vilton