• Äldre 9 May 12:12
    1123 visningar
    6 svar
    6
    1123

    Skriva anonomt

    Varför går det inte att göra anonyma inlägg ibland? Jag har provat både via dator och via mobilen men ibland funkar det och ibland inte. Alltså skapa trådar anonymt. Kommentera anonymt funkar när personen tillåter det men inte att göra trådar som är anonyma. Någon som vet varför?

  • Svar på tråden Skriva anonomt
  • Anonym (Grr)
    Äldre 9 May 12:14
    #1

    För att familjeskit har otroligt dåliga moderatorer. Dessutom är hela forumet skit.

  • Anonym (.)
    Äldre 9 May 12:14
    #2
    +1
    lullis94 skrev 2018-05-09 12:12:33 följande:

    Varför går det inte att göra anonyma inlägg ibland? Jag har provat både via dator och via mobilen men ibland funkar det och ibland inte. Alltså skapa trådar anonymt. Kommentera anonymt funkar när personen tillåter det men inte att göra trådar som är anonyma. Någon som vet varför?


    Du kan bara skriva anonymt i känsliga rummet och sex och samlevnads forumen
  • Glinda från Oz
    Äldre 9 May 12:38
    #3

    I vissa forum (t.ex känsliga rummet) kan man alltid vara anonym, i andra forum måste trådskaparen tillåta anonyma svar.

  • Äldre 9 May 14:36
    #4
    Anonym (Grr) skrev 2018-05-09 12:14:13 följande:
    För att familjeskit har otroligt dåliga moderatorer. Dessutom är hela forumet skit.
    Och varför svarar du här om du tycker att det är ett skitforum?
  • Anonym (Grr)
    Äldre 9 May 14:51
    #5
    Gizmo skrev 2018-05-09 14:36:40 följande:

    Och varför svarar du här om du tycker att det är ett skitforum?


    Varför inte?
  • Äldre 9 May 18:20
    #6

    Jag tycker det händer ofta att jag ser anonyma svar i en tråd där jag inte har möjlighet att svara anonymt. Det kanske är så att alla dessa trådar flyttas från Känsliga rummet eller liknande, men det är ändå förvirrande när man inte kan svara anonymt på andras anonyma svar.

Svar på tråden Skriva anonomt