• Anonym (Elena)

    Otrohet-va fan har jag gjort

    Va fan har jag gjort!!!!!!!!!

    Jag intalade mig själv att jag kunde ha sex med honom utan att få några känslor.

    Han är gift och har ett barn och jag känner mig som den värsta människan någonsin som har haft sex med en gift man. Jag är singel.

    Den här mannen har alltid velat ha mig men jag har aldrig varit singel. Denna man har varit i mitt liv i många år men jag känner inte hans fru eller träffat henne.

    Han kommer med massa smicker, får mig till att må bra i stunden men nu känner jag att jag inte kan tänka på något annat än honom och det är illa.

    Han har gått på mig hårt och jag har varit ganska sårbar av olika anledningar och sen bara hände det.

    Men han gör mig så förvirrad, hsn säger att jag är värd risken vad nu det betyder.

    Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle bli den andra kvinnan ändå sitter jag här och kan inte tänka på något annat.

    Jag har satt mig i en dålig sits och jag kommer aldrig be honom lämna frun. De har typ redan deras framtid planerad....

    Men jag vet inte vad jag ska göra för han har ställt upp för mig på många sätt och en person jag bollar med och ger råd.Utan honom kommer det att bli så tomt samtidigt som jag inte vill tänka på att han utnyttjar mig och att jag är naiv.

    Jag fattar inte att han fick dit mig, jag sa att det kommer aldrig att hända.

    Vad ska jag göra?

    Jag känner mig jävligt nere och jag vet att jag är hemsk så ni behöver inte attackera mig....

  • Svar på tråden Otrohet-va fan har jag gjort
  • Anonym (Kim)

    Vad du ska göra?

    Sluta träffa honom såklart!

    Vad är alternativet?

  • Canadasvensk
    Anonym (Elena) skrev 2018-05-11 21:27:08 följande:

    Va fan har jag gjort!!!!!!!!!
     
      
    Men jag vet inte vad jag ska göra för han har ställt upp för mig på många sätt och en person jag bollar med och ger råd.Utan honom kommer det att bli så tomt samtidigt som jag inte vill tänka på att han utnyttjar mig och att jag är naiv.

    Jag fattar inte att han fick dit mig, jag sa att det kommer aldrig att hända.

    Vad ska jag göra?
     


    Hej TS, för det första har iallafall DU inte varit otrogen. I princip kan du knulla med vem du vill så du har ingen anledning att få påhopp. Jo, ok, du visste att han var gift men i slutendan så är det HANS problem...

    Sen tycker jag att det låter som du fortfarande har 'huvudet på skaft'. Du har nämnligen helt rätt i att du har blivit utnyttjad! Otroligt fult gjort av honom (och jag går ju nu naturligvis 100% på din berättelse.)

    Det är väldigt svårt för vissa män att bara vara kompis med det motsatta könet. Så flörtade du lite med honom så föll han säkert som en fura. Han blev kåt helt enkelt och du var en lågt hängande frukt att plocka.

    Vad du ska göra nu är helt upp till dig. Det finns en 95% chans att din vänskapsrelation med honom är över. Men jag skulle tro, att om du vill, så finns det också en 95% chans att du kan bli hans älskarinna. Män som han vill ju hemskt gärna äta och ha av kakan. Tro dock inte för en sekund att det kommer att bli ni. Snarare kommer du få lyssna på hur lite sex dom har (förlåt, han kommer säga att dom aldrig har sex) och han kommer också tala om att han vill lämna men kan tyvärr inte just nu... bla bla bla.

    Så ja, se din gamla vänskap bland stjärnorna och lev lycklig. Du kommer att sakna honom men sånt är livet. Eller bli hans älskarinna. Om 2-3 år kommer du dock hata dig själv som slösade bort din tid på honom.

    TS, du låter som en smart kvinna. Du ska göra précis det du hade sagt till din bästa kompis ifall hon varit i din sits...  Flört
  • Anonym (Olivia)

    Han har gått på dej hårt. Du var sårbar. Han fick dit dej.

    Varför får du det att låta som om du är offret? Du tyckte om honom och föll för honom och visste att han var gift. Om du vill ha honom så säj det åt honom och be honom lämna. Om han inte vill lämna henne utan bara " tar risken ", då vet du och dumpar honom både för din egen skull och för hennes. Men vill du ha honom så blir det inte bättre av att inte ens försöka göra honom till din. Det är han som gjort fel, inte du.

  • Rudbeckius

    Du har strulat till det och du har kloka funderingar runt detta. Du är empatisk och modig. Du ser problemet från flera sidor. Vi gör misstag - vi är mänskliga.

    Du har däremot all möjlighet att göra det du tycker är bäst för dig och andra nu. Tänk efter och håll fast vid ett bra beslut. Ett beslut som får dig att vara stolt.

    Du har fått råd ovan att tänka på dig själv mest och tänka att du inte gjort något fel alls - det var ju mannen som valde att vara otrogen. Du har inget ansvar för någon annan. Det känns som mycket inskränkt och lättvindig egoism, låt dig inte luras av sådana bekväma tankar.

    Lycka till. Du kommer att klara detta med stil.

  • Anonym (n)

    Ja du gjorde att stort misstag. Alla klantar vi oss ibland.
    Men gör nu inte ditt liv till ett enda stort misstag. Bryt med mannen. 

  • Anonym (Elena)

    Han är charmig, snäll, snygg, smart och helt underbar på många sätt. Hanfår mig på fall varje gång.

    Men samtidigt är han lite kall, säger att han inte har skuldkänslor och är glad att han fick mig. Sedan går han hem till fru Och spelar den perfekta maken.

    Jag har sagt till honom, vad ska du med mig till för du har ju en fru.

    Han är trött på henne och att jag får honom till att må bra, känna sig som en riktig man.

    Han kommer med massa smicker och ibland känns det som att han ?mindfuckar? mig medvetet och manipulerar mig.

    Jag vet att jag borde sluta träffa honom men det är fan inte så lätt.

  • Canadasvensk
    Anonym (Elena) skrev 2018-05-11 22:38:24 följande:

     
    Jag har sagt till honom, vad ska du med mig till för du har ju en fru.

    Han är trött på henne och att jag får honom till att må bra, känna sig som en riktig man.
     


    Vad ska han ha dig till? Att knulla med TS. Vad hade du trott???

    Han är trött på henne? Jaha? Och?? Vem bryr sig vad han tycker om sin fru? Tro fan han inte bry sig om henne om han så lätt kan vara otrogen. Dock bryr han sig mer om henne än vad han bryr sig om dig. Hårt men sant!

    TS du vet redan att du leker med elden. Du verkar till och med så pass smart att du är medveten att du kommer att bränna dig om du fortsätter. Skål

    Men andra ord, TS - Det kommer ALDRIG bli er! Och med sånna människor i sitt liv, vem behöver fienden...


  • Mella-Bella
    Anonym (Elena) skrev 2018-05-11 22:38:24 följande:

    Han är charmig, snäll, snygg, smart och helt underbar på många sätt. Hanfår mig på fall varje gång.

    Men samtidigt är han lite kall, säger att han inte har skuldkänslor och är glad att han fick mig. Sedan går han hem till fru Och spelar den perfekta maken.

    Jag har sagt till honom, vad ska du k mig till för du har ju en fru.

    Han är trött på henne och att jag får honom till att må bra, känna sig som en riktig man.

    Han kommer med massa smicker och ibland känns det som att han ?mindfuckar? mig medvetet och manipulerar mig.

    Jag vet att jag borde sluta träffa honom men det är fan inte så lätt.


    Har inte förstått riktigt, vad är det du vill med honom?

    Och på vilket sätt har han "gått hårt på dig"?
  • Anonym (Elena)

    Jag har fallit för honom och vill vara med honom, samtidigt vet jsg att han inte kommer att lämna frun.

    Han bearbetade mig till att få dit mig han ville om jag säger så.

  • Anonym (Elena)

    Jag har fallit för honom och vill vara med honom, samtidigt vet jsg att han inte kommer att lämna frun.

    Han bearbetade mig till att få dit mig han ville om jag säger så.

Svar på tråden Otrohet-va fan har jag gjort