• Kkillen

    Tror jag är bi..

    Tror jag är bi. Eller ganska säker på det. Aldrig haft sex med nån kille men vill. Kanske bara är att man är nyfiken eller?

  • Svar på tråden Tror jag är bi..
  • Anonym (Prova)

    Gissar att du är ung. Jag kände som du i ungdomen och hade sex med jämnåriga killar. Det var OK och hände en handfull gånger. Så prova.

    Men det dom jag gillade var nog egentligen närheten och ömheten med kompisarna. När jag hade haft flera tjejer kände jag tydligt att det allt var tjejer jag drogs till, fantiserade om och hade roligast sex med. Så nu som medelålders har jag ju haft tusentals samlag med kvinnor och bara det där femtalet samlagen med män.

    Nuförtiden är ju detta mycket mer accepterat, men bisexualitet är nog de flesta rätt diskreta med.

    Vad drömmer du om på natten och vilket kön tänker du på när du onanerar?

    Var rädd om dig. Sex är kul.

  • Mullbär

    Inget fel i att vara det ! 
    Jag är också bi. Inte så mkt praktisk erfarenhet av tjejer, har inte blivit så, mer än puss/smek av bröst.. Men varit kär i många tjejer genom åren, starkt attraherad av den kvinnliga kroppen, hade ett kortvarigt online-distansförhållande med en tjej för ett antal år sedan.. osv.. 
    Kan bara säga embrace it, go for it! Du har allt att vinna! Mer att välja på ;)

  • Anonym (Bikille)

    Som ovan säger. Testa. Tror dessutom sexualiteten är lite som en gråskala mellan hetero och homo. Vad tycker du om bögporr?

    Sex o kärlek är dessutom inte nödvändigtvis sammankopplat. Finns de som gillar att ha sex med killar, men bara vill ha förhållanden med tjejer.

  • Kkillen

    Tack för svaren! Jo jag har tänkt testa men inte så lätt bor i en liten stad.

    Porr jag gillar är både gay o straight :)

  • Anonym (Jaaa)

    Som andra sagt, bara att prova dig fram. Jag var själv nyfiken och såg till att träffa en kille, vi hade dock inget penetrativt sex, dock sög vi av varandra en hel del.

    Har ju kvar det som ett trevligt minne, samtidigt har jag insett att jag dras till båda könen, just nu är jag tillsammans med en tjej men utersluter inte ett förhållande med en kille i framtiden, om detta spricker såklart.

  • Anonym (Bikille)

    Testa appen grindr så ska du se att du säkert hittar nån i närheten. Även långt ifrån städer ute på landsbygden brukar man hitta en hel del killar inom typ 10minuters avstånd med bilen. Det är nog vanligare än många tror med bi/gay killar. .. annars får du väl passa på när du är i nån större stad vid något tillfälle.

    Tjejer kan ju vara lite svårflörtade... de flesta gaykillarna jag stött på är väldigt lättfotade :)

    Annars är väl qruiser en relativt vettig sida om du vill söka aningen mer seriösa kontakter.

  • Anonym (Bi...?)

    Tror också.att jag är bi. Men mina fantasier innefattar bara rå sex med män. När jag kollar porr med killar så hoppar jag gärna över kyss och smekdelarna. Favoritscener är en vit kille(jag) som har sex med 4-5 svarta välutrustade män.

    Fantasier som antagligen aldrig kommer att bli verklighet

  • Anonym (J)

    Jag har haft sex med killar,flera gånger för mig var det mer av att jag ville prova

  • Anonym (Prova)
    Anonym (J) skrev 2018-05-26 10:24:24 följande:

    Jag har haft sex med killar,flera gånger för mig var det mer av att jag ville prova


    Så du gjorde det många gånger? Med samma?
  • Anonym (Prova)
    Anonym (J) skrev 2018-05-26 10:24:24 följande:

    Jag har haft sex med killar,flera gånger för mig var det mer av att jag ville prova


    Så du gjorde det många gånger? Med samma?
  • Fritz08

    TS

    Kanske är du en sk ?nyfiken bi??

    Gå med i Bodycontact och sök någon liknande kille.

    Du kan säkert hitta någon i en närliggande stad. Kan vara värt att lägga ut biljeter på tåg eller buss om du inte kan ta dig dit med bil. Boka in ett hotellrum så kan du ta det lugnt om det inte blir som du tänkt. Då har du i alla fall gjort en resa.

  • Anonym (Osäker)

    Känner mer och mer att jag blir nyfiken på att ha sex med en tjej. Detta är något som kommit när jag blivit äldre.Fantiserar ofta om att bli slickad av en tjej när jag onanerar ensam. Går igång som bara den bara på tanken.
    Har en man sedan länge och han säger att han skulle inte ha något emot att se på när jag har sex med en annan tjej. 
    Men steget är stor från fantasi till verklighet. Kanske ska det bara stanna vid fantasi?? Vet inte. Det får framtiden utvisa. 
    Skulle vara rätt pinsamt om det inte fungerade i verkligheten ifall man skulle prova.... = /

Svar på tråden Tror jag är bi..