• HeyBina

    Vilka nappar rekommenderar ni?

    Hej allihopa!

    Nu har jag en fråga, min dotter är en riktig snuttis som ofta kräver en napp när hon vill snutta extra efter måltid. Då undrar jag, vad skulle ni rekommendera för napp? Har prövat mam och philips aventa, det senare alternativet fungerade bättre men märker fortfarande att hon liksom kväljer lite. Hört bra om tex esska happy mini, vad har ni som använt dem för åsikter?

  • Svar på tråden Vilka nappar rekommenderar ni?
  • Anonym (H)

    Har du provat mam 0-2 mån? Dom är jättesmå.

    Eller hur gammal är hon? :)

  • Anonym (H)

    Okej , mam 0-2 månader funkade bra hos oss då han kväljde av allt annat. Vissa bebisar vill inte alls ha napp fast dom har stort sugbehov

  • Jsv17

    Vi hade mam 0-2 mån i början till vår son då han också kväljdes av de andra, vi hade dem fram till 3mån ungefär. Men han gillade inte riktigt de vanliga mam, vi provade herobility?s nappar, som både jag och han gillar Sonen att snutta på och jag för att de kommer med nappskydd (så smidigt då man kastar runt dem i skötväskor och fickor så blir de inte smutsiga) och nappskyddet är också en steriliseringsask, lite vatten i skyddet och micro 2min så har man en steriliserad napp, nu när han börjat få tänder så är även kanten på nappen i bitrings-gummi så han kan bita på den, så kan verkligen rekommendera dom napparna!


    Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
Svar på tråden Vilka nappar rekommenderar ni?