• Anonym (25 årig kvinna­)
    Äldre 14 May 17:40
    2038 visningar
    3 svar
    3
    2038

    Paus i förhållandet

    Har börjat inse efter sisådär 5 år att jag offrat hela mig själv & tappat bort mig själv i mitt förhållande. Jag kommer alltid tillbaka till samma tankar om att göra slut, men jag vill inte för jag ÖNSKAR verkligen att det skulle vara vi, jag har föreställt mig hela min framtid med honom. Samtidigt så återkommer det tankar om att vara fri och göra det JAG vill till 100%.

    Åldern börjar ticka och på båda sätt så blir jag stressad - ska jag lämna o hoppas på att hitta en ny ? eller ska jag stanna och skaffa barn för det är snart dags för det ..? Funderat lite på paus. 

    Någon som haft paus? 

    VARFÖR valde ni att ta en paus i förhållandet? 

    Hur vet man att det inte är rätt person man är med? 

  • Svar på tråden Paus i förhållandet
  • Anonym (Socke­rtopp)
    Äldre 14 May 17:51
    #1

    Enkelt. Om du inte vet så är det fel.

  • Äldre 14 May 21:39
    #2

    Tog aldrig paus i förhållandet men är övertygad i efterhand att det borde varit mycket bra att bo isär och inte ha så mycket kontakt en viss tid, inte för kort. Msn får perspektiv och det kan gå pt båda hållen - en djupare relation eller skilda vägar.

  • Anonym (25 årig kvinna­) Trådstartaren
    Äldre 15 May 13:28
    #3
    Rudbeckius skrev 2018-05-14 21:39:15 följande:

    Tog aldrig paus i förhållandet men är övertygad i efterhand att det borde varit mycket bra att bo isär och inte ha så mycket kontakt en viss tid, inte för kort. Msn får perspektiv och det kan gå pt båda hållen - en djupare relation eller skilda vägar.


    Är ni fortfarande ett par? Varför valde ni inte att ta paus? och varför tror du det hade varit bra för er?
Svar på tråden Paus i förhållandet