• Alllove87

    Ensamstående mammor i Stockholm

    Hej!

    Vill inte låta som en kontaktannons men jag är så trött på min omgivning och skulle gärna vilja träffa andra människor i min egen situation. Jag är en ensamstående mamma till en pojke på 8 månader, (har en jobbig relation till pappan som valt ett annat liv istället för oss) och vill gärna knyta kontakt med andra ensamstående mammor. Hur klarade ni er? Vilka är utmaningarna (kan ju tänka mig hur det kan se ut då min syster brukade vara det i några år). Har länge varit något jag var rädd för att bli, ensamstående, men jag har nog vant mig vid ensamheten i alla fall. Ibland får jag så ont i hjärtat eftersom allt känns så tomt i mig och som att mina år gått till spillo pga denna man. All kärlek jag har inom mig gått till spillo på fel man. Jag är arg och ledsen över hela situationen och behöver fler att bolla med.

    Bor i Stockholm.

  • Svar på tråden Ensamstående mammor i Stockholm
  • Elskling

    Hej

    Jag förstår dig. Har en son på 9 månader. Men även ett äldre barn på 6 år. Blev ensamstående när sonen va 4 månader. Så nu är jag "van". Är själv 27 år o bor i västerort :)

  • BSBS

    Hej!

    Japp finns även jag i Stockholm däremot så är min son 3 år. Ses gärna :)

  • Dröm1

    Hej!
    Vet inte om dessa trådar leder till några riktiga möten, men är ensamstående med en 8-åring och bor i västerort. Vore kul att träffa andra mammor. :)

  • Jokaai

    Och jag är rutinerad ensamstående även om det krossade mitt hjärta nästan mera andra gången. För nu skulle man ju få ha den där kärnfamiljen tillslut... Men sedan ett år tillbaka är jag ensamstående med min numera 1,5åring. DJust det praktiska har jag koll på eftersom jag var ensamståe de med hennes två storasyskon i många år. Så det känner jag lugn över att jag vet att jag klarar. Men drömmen om att få ha det där som alla andra har den här fortare ont att den kraschade (kanske särskilt just den här tiden eftersom det var lagom till farsdag förra året jag blev lämnad med en bebis)

Svar på tråden Ensamstående mammor i Stockholm