• poppa01

    är oskuld ett hinder?

    varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.

    jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?

  • Svar på tråden är oskuld ett hinder?
  • Katten47

    I din andra tråd hade du ju redan bestämt att det är ett hinder. Så varför fråga?

  • Minimalen

    Då är det nog inte att du är oskuld som är problemet utan snarare att du utstrålar osäkerhet. Tyvärr.

  • CarinaL26

    Du målar ut dig själv som så ful att ingen ens vill vara kompis med dig. Du har berättat att du har diverse diagnoser som gör det svårt för dig att interagera normalt med andra. Att du råkar vara oskuld är tyvärr ditt minsta problem. Så länge du har den synen på dig själv kommer du att ha svårt att hitta vare sig kompisar eller tjejer.

  • poppa01
    Katten47 skrev 2018-05-15 10:22:49 följande:

    I din andra tråd hade du ju redan bestämt att det är ett hinder. Så varför fråga?


    berätta lite, kan någon kvinna på denna jord acceptera en ful kille som är oskuld? eller det är helt kört? byt inte ämne nu, svara på frågan.
  • poppa01
    Minimalen skrev 2018-05-15 10:23:33 följande:

    Då är det nog inte att du är oskuld som är problemet utan snarare att du utstrålar osäkerhet. Tyvärr.


    hur kan inte oskuld vara ett problem när det är det? om en kille är 25+ och oskuld så tänker ju kvinnor att något är fel och blir avtända.

    vilken osäkerhet? jag kommer ju inte berätta för någon att jag är oskuld. men hon lär ju märka det.
  • poppa01
    CarinaL26 skrev 2018-05-15 10:55:14 följande:

    Du målar ut dig själv som så ful att ingen ens vill vara kompis med dig. Du har berättat att du har diverse diagnoser som gör det svårt för dig att interagera normalt med andra. Att du råkar vara oskuld är tyvärr ditt minsta problem. Så länge du har den synen på dig själv kommer du att ha svårt att hitta vare sig kompisar eller tjejer.


    japp, ingen kvinna, man eller hen vill vara min män eftersom jag är ful och de då kommer skämmas över att vara min vän.

    diagnonser har jag inte jag har utseende mässiga defekter och dessutom har jag en udda personlighet och jag är super tråkig.

    fast det handlar inte om min syn på mig själv, det handlar om hur andra ser på mig. andra människor ser mig som oerhört ful och en tråkig nolla, ingen vill vara med en sådan kille, förstår du? varför är samhället så här, varför tvingas jag leva helt ensam hela livet bara för att jag är ful och udda? blir ju bara ledsen över att vara i denna sitsen :(
  • Meriall
    poppa01 skrev 2018-05-15 10:59:06 följande:

    berätta lite, kan någon kvinna på denna jord acceptera en ful kille som är oskuld? eller det är helt kört? byt inte ämne nu, svara på frågan.


    Klart att oskuld inte är ett problem alls men ful kan ju vara det. Nu har du tur för olika kvinnor tycker olika män är fula/fina. Det är inte som för män där de flesta har liknande smak.

    Men ja jag har velat ligga med killar som alla tjejer jag känner tycker är fula och som är oskuld.
  • Meriall

    Det är att du är tråkig som är ditt problem, inte det andra. Jobba på det. Folk är dessutom gärna vän med fula men imte med tråkiga personer.

  • poppa01
    Meriall skrev 2018-05-15 11:04:02 följande:
    Klart att oskuld inte är ett problem alls men ful kan ju vara det. Nu har du tur för olika kvinnor tycker olika män är fula/fina. Det är inte som för män där de flesta har liknande smak.

    Men ja jag har velat ligga med killar som alla tjejer jag känner tycker är fula och som är oskuld.
    problemet är att jag är oerhört ful, 0 av tio på utseende skalan, många säger till mig att jag är den fulaste människa de någonsin har sett.

    ja kvinnor har olika smak däremot så tycker nästan alla kvinnor att någon som är super duper ful inte är intresant. de få som är intreserade är för få och dessutom är det helt kört för mig eftersom jag utöver min fulhet även är super tråkig och mycket konstig.

    om killar har samma smak hur kan då alla typer av kvinnor vara i förhållande, jag ser överviktiga och oattraktiva kvinnor i förhållande  hela tiden.
  • Kjell2
    poppa01 skrev 2018-05-15 10:59:06 följande:
    berätta lite, kan någon kvinna på denna jord acceptera en ful kille som är oskuld? eller det är helt kört? byt inte ämne nu, svara på frågan.
    Nej, det är inte helt kört.
Svar på tråden är oskuld ett hinder?