• Anonym (Min stora sorg.)

    Min älskade hund fick somna in....

    Jag mår så fruktansvärt dåligt.. Min hund fick somna in igår efter ha kämpat med pankreatit i över 1 år.. Dock var det tillsist en infektion som blev alldeles för mycket för honom... Jag fick ha honom i 11 år... Han va mitt allt och min bästa vän. Medans jag skriver ser jag hans ömma blick, huvudet tiltar lite åt vänster när han tittar på mig, en klar och nyfiken blick. En sådan stark kärlek sprudlar. Bara tanken av att inte få pussa och dofta på hans huvud o känna hans närhet gör så otroligt ont i hjärtat. Ett gigantiskt tomrum har skapats, vi gjorde allt ihop.. Att han är borta har jag så himla svårt att ta in..jag vill inte :(

    Jag har gråtit sedan igår.. ögonen svider, är svullna och röda. Vet inte hur jag skall sluta gråta eller klara av att jobba. Ibland är det som jag inte förstår... sen kommer det och tårarna sprudlar..  Ser hans leksaker..bollar som älskade även som 11åring, gosedjuret som jag köpte för några veckor sedan som han älskade att bära på ute... Nu ligger de bara där på golvet...

    Jag vill bara veta att han har det bra där han är nu...Finns han hos mig..


    Har ni känt av era husdjurs närvaro efter de gått bort? Min förra hunds tassar kunde jag tycka mig höra på golvet och han besökta väldigt ofta mina drömmar som kändes otroligt verkliga... 

  • Svar på tråden Min älskade hund fick somna in....
  • Tihi

    Det är hemskt att förlora sina djur men jag tror att vi ses igen på andra sidan sen.

  • Anonym (Hm)
    Tihi skrev 2018-05-15 17:31:12 följande:
    Det är hemskt att förlora sina djur men jag tror att vi ses igen på andra sidan sen.
    Det tror jag med. Beklagar, känner med då flera katter har fått somna in.
  • Anonym (Miso)

    Åååh vad tråkigt, ts. Min finaste gamla katt på 14 år gick somna in i januari och jag gråter fortfarande. Det är så svårt när man haft en familjemedlem så länge. Har inget bra att säga mer än att man får tänka att de får sova så gott i evighet... <3 Jag hoppas man ses igen.

  • Anonym (Beklagar)

    Beklagar din sorg :'( har haft jättemycket drömmar om mina husdjur som gått bort.. De finns kvar länge inom en. Har inte upplevt den närheten du pratar om efteråt som du känt av.

  • BurningDiamond

    Jag känner med dig. Efter familjens ena hund gick bort så kunde jag ibland "höra" hennes klor mot golven när hon kom lufsande på natten på landet.

  • Corneliass

    Vet hur det känns.. I början av Maj fick vi låta vår älskade älskade katt somna in. Han var vår lilla bebis (trots att han var 11 år). Han var med om en olycka och det gick inte att rädda honom på ett humant sätt.. Älskade katt <3 

Svar på tråden Min älskade hund fick somna in....