• mandelskrutten

    IT-kille och sin mamma. Lång historia. Snyft.

    Jag orkar inte med några påhopp och ni får inte döma mig.

    Skriver här med tanke på något som hände mig för tre år sedan.
    På ett gym där jag då var medlem tog plötsligt en alldaglig kille mer åt det nördiga hållet kontakt med mig. 

    Han frågade efter mitt mobilnummer och jag gav det till honom. Hade annars aldrig gjort det men det visade sig vara en mycket välutbildad bankkille inom IT med högt ansvar, master degree m.m., lika många år som mig, dvs, 37 år.

    Vill tillägga att jag är i en relation sedan fjorton år tillbaka och vi har ett barn tillsammans. Då vi har vuxit ifrån varandra var jag nog extra mottaglig till killen på gymmet och att ge ut mitt mobilnummer.

    Vi bestämde träff på ett cafe och det för att utvidga sitt nätverk sade killen som visste om att jag är i en relation (sambo).

    Men  vad som hände var att han kysste mig passionerat och var helt ivrig på mig. Kunde själv inte säga stopp och träffarna fortsatte och självklart följde jag med honom hem och vi älskade med varandra passionerat. Vi umgicks rätt intesivt med uppehåll i 1,5 år plötsligt. 

    Eftersom han ibland blev iskall efter våra träffar och blockerade mitt nummer då han fick för sig att det var min man som skulle ringa och skälla ut honom blev det alltid absurpt slut jämt men vi tog alltid kontakt med varandra och fortsatte våra träffar.
    Min man vet ingenting om det här. Han var jämt med vårat barn under dem intensiva timmar jag och killen träffades.

    Killen frågade ofta om inte jag och min skulle göra slut men sade att för vårat barns skull håller vi ihop (vårat barn är nio år).

    Nu till problemet. Killen är så extremt nära sin mamma. Dem är skilda då pappan (bankman) var otrogen killens mamma som har utländskt påbrå. Pappan är svensk. Hårt arbetande och välutbildad familj men en stark mamma med attityd.

    .Varje gång killen och jag träffades ringde eller SMSade mamman om att hon hade tjejer som kunde passa honom i kretsen eller om han skulle komma hem till henne och sova över.
    Killen och sin mor var som ett par. Mamman är jugoslavisk.
    Tydligen står dem varandra så nära att killen berättade för sin mamma om mig som inte accepterade mig och inte tidigare tjejer heller så hon blev skogstokig och förbjuder honom att träffa mig.
    Tilläggas ska att jag har varit så snäll och generös mot killen.

    Känns trist situationen med att killen och jag inte ska kunna umgås på grund av att tyranniska mamman lägger sig och att killen dessutom verkar varar en riktig morsgris som ska behaga sin mamma.

    Hur ska killen någonsin kunna få en bra tjej som orkar med hans mamma som hon då får på köpet?

  • Svar på tråden IT-kille och sin mamma. Lång historia. Snyft.
  • IceKitten

    Vill du inte bli dömd rekommenderar jag att du tar bort/avföljer tråden...


    För övrigt hade inte jag blivit överlycklig om min son kom hem och berättade att han "dejtade" en gift kvinna... Speciellt in om nu sonens pappa dessutom varit otrogen mot mig. Vet helt ärligt inte riktigt vad du förväntade dig...

  • mandelskrutten
    IceKitten skrev 2018-05-15 19:00:40 följande:

    Vill du inte bli dömd rekommenderar jag att du tar bort/avföljer tråden...


    För övrigt hade inte jag blivit överlycklig om min son kom hem och berättade att han "dejtade" en gift kvinna... Speciellt in om nu sonens pappa dessutom varit otrogen mot mig. Vet helt ärligt inte riktigt vad du förväntade dig...


    Ja du har nog helt rätt. Bankkillens mamma blev ju bedragen av sin man (bankman som sin son) då han träffade en svensk kvinna som han senare gifte om sig med. Bankkillen sade till mig att det tog mycket på sin mor.

    Något som är märkligt med killen dessutom var att han av utan anledning bytte sitt efternamn till helt påhittat efternamn.

    När jag frågade varför svarade han på grund av att han skulle då påbörja sin finanskarriär efter sin KTH utbildning.

    Känns som att någonting hänt inom släkten så att han inte ville ha kvar sitt efternamn.
  • mandelskrutten

    Samtidigt IceKitten så var i grund och botten första träffen i syfte med att utvidga våra nätverk och vi träffades offentligt.
    Men kan det ha tolkats utifrån som en dejt. Han slängde sig över mig i princip och kysste mig.

  • mandelskrutten

    Nu har han plötsligt hört sv sig och vill träffas.

    Är sällskapssjuk skriver han och vill ha sex.

    Ser dock genom Whattsapp att han har en beundrarinna då han skriver att han är lik en kändis och flirt smiley.

    Är rädd för könssjukdomar. Skulle ni våga träffa en 40 årig ungkarl utan barn som ev haft sex med andra tjejer under året. Vet att han tänder på väldigt unga tjejer och särskilt analsex som är det mest avskyvärda jag vet.

Svar på tråden IT-kille och sin mamma. Lång historia. Snyft.