• Anonym (Kaffedraken)

    Jag behöver prata

    Hej.

    Jag har ett stort problem i mitt huvud. Jag skulle behöva en kompis egentligen men internet finnsi alla fall.

    Jag är ihop med en man. Vi har varit ett par i 5 år men vi ses nästan inget och ingen ljusning förrän om ganska länge. Det har gjort att jag känner det som att vi glidit isär mot vår vilja.

    Nu finns det en kille i min klass och jag vet inte vad jag ska göra tänka eller vilja. Jag vet inte vilket jag vill! Vara ihop med min nuvarande och fortsätta vänta nåt år till? Jag får absolut inte visa något intresse för mannen i skolan och jag kan väl inte riktigt heller. För jag vet inte vem o vad jag ska göra. Jag har ju kille nu så alltså kan jag inte träffa/umgås mer med den andre killen heller. Jag vet inte vad jag ska göra och jag mår skit av detta.

    Jag och min kille hinner knappt ha ett samtal liksom. Än mindre hänga. Jag vet inte om det där vi hänger ihop för, finns där när vi kommer fram. Vi har hängt ihop pga kärlek och väntan på bättre tider så vi kan leva tillsammans. Men vi hinner ingenting. Jag vet inte hur lång tid det är kvar. Jag är intresserad av att se vem han på skolan är, men jag kan knappast upptäcka det som det är nu.

  • Svar på tråden Jag behöver prata
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag var med om liknande för flera år sedan, dock stannade jag kvar och vi fick även ett barn tillsammans och jag förlorade min försörjning och nu är jag fast hör då det är nästintill omöjligt att få en lägenhet där jag bor. Mitt älskade barn är jag tacksam för och kommer aldrig ångra. Men du lever bara 1 gång och varför ska du slösa dina år och liv på någon som du inte ser en självklar framtid med? Lyssna på dig själv för innerst inne så vet du vad du bör göra. Kram

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är FAST inser jag nu. Jag har känslor för TVÅ men kan inte göra något åt saken. Hur ska jag kunna ta en paus ifrån min kille och utforska den här personen när jag har känslor för min kille? Det GÅR inte! Och jag är intresserad av den här personen och min kille kan inte göra nåt åt saken. Inte nu. Och vem vet när. Om nåt år skulle jag tro att det har löst sig så vi kan komma närmare varandra.

    Vad ska jag göra för att må bra!?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ett tips - sök INTE hjälp här. Prata med ett proffs!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Zanzan skrev 2018-05-15 21:30:16 följande:

    Jag är FAST inser jag nu. Jag har känslor för TVÅ men kan inte göra något åt saken. Hur ska jag kunna ta en paus ifrån min kille och utforska den här personen när jag har känslor för min kille? Det GÅR inte! Och jag är intresserad av den här personen och min kille kan inte göra nåt åt saken. Inte nu. Och vem vet när. Om nåt år skulle jag tro att det har löst sig så vi kan komma närmare varandra.

    Vad ska jag göra för att må bra!?


    Vadå fast? Vadå går inte?? Du bor väl inte i Afghanistan heller.

    Det finns inte bara en Perfect One där ute, det finns många.

    Bryt!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suck) skrev 2018-05-15 21:36:20 följande:

    Ett tips - sök INTE hjälp här. Prata med ett proffs!


    Menar du "fråga experten" här på familjeliv.se eller menar du en kurator?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zanzan skrev 2018-05-15 21:50:47 följande:
    Menar du "fråga experten" här på familjeliv.se eller menar du en kurator?
    Finns det proffs här????
    Kurator naturligtvis.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suck) skrev 2018-05-15 21:57:06 följande:

    Finns det proffs här????

    Kurator naturligtvis.


    Men gud va onödig du är! Det finns faktiskt en flik där man kan " fråga experten"

    Jag är ny här så jag har inte hunnit kolla in den tjänsten. Men tack för ditt suckande, älskar människor som dig som bara vill spy lite. Vem gillar inte folk som ger ifrån sig galla . Onödiga.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man 40) skrev 2018-05-15 21:37:58 följande:

    Vadå fast? Vadå går inte?? Du bor väl inte i Afghanistan heller.

    Det finns inte bara en Perfect One där ute, det finns många.

    Bryt!


    Jag har tänkt över natten och dagen. Jag bestämde mig för det faktiskt. Jobbigt att lämna något man investerat mycket i men ännu jobbigare att fortsätta investera eller hur.

    Tack för svaret förresten. Det blir säkert bra...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zanzan skrev 2018-05-16 18:14:00 följande:
    Men gud va onödig du är! Det finns faktiskt en flik där man kan " fråga experten"

    Jag är ny här så jag har inte hunnit kolla in den tjänsten. Men tack för ditt suckande, älskar människor som dig som bara vill spy lite. Vem gillar inte folk som ger ifrån sig galla . Onödiga.
    Där fick man för att man försökte .... fråga experten??? 
    Härinne???? Yeah right.
    Pm du inte förstod mig innan - sök RIKTIG hjälp!!
    DET är inte onödigt Tyst
Svar på tråden Jag behöver prata