• Anonym (kitty_18)

    Gillar killar att slicka fitta?

    Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

  • Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (H)

    Min sambo älskar att slicka och kan göra det hur länge som helst. Andra killar jag legat med har också älskat det, medan andra inte gjort det alls. Det är väl som med tjejer, jag vet många som älskar att suga kul, jag tex! Men vet även om tjejer som inte vill suga och därför inte gör det. Men många vågar ju inte säga nej när killen ber om en avsugning eftersom det förväntas av dem att göra det..

  • Anonym (Kille)

    Personligen älskar jag att slicka fitta, men har förstått att inte alla killar gillar det.

    Precis som det mesta inom sex egentligen. Många har rätt olika preferenser... Alla passar inte ihop sexuellt.

  • Anonym (F)
    Anonym (J-E) skrev 2018-05-16 20:24:15 följande:

    Nej, gillar inte att slicka fitta.


    Varför om jag får fråga?
  • Anonym (J-E)
    Anonym (F) skrev 2018-05-16 20:32:57 följande:
    Varför om jag får fråga?
    Skickat så många äckliga genom åren. Kiss- och svettluktande, håriga, de med sladdriga blygdläppar (när de inre ligger utanför de yttre) osv.

    Har lagt av med att slicka fitta.
  • Anonym (Evelina)

    Många män undviker och förfäras av illaluktande vaginor. Denna lukt har en avtändande påverkan på mannen vilket leder till försämrad erektion. För att uppnå välbehag för mannan bör kvinnan sköta sin hygien så att pH-värdet hålls intakt.
    Direkt oral kontakt med otvättade slemhinnor kan leda till infektioner vilket inte anses fräscht.

  • Anonym (K)
    Anonym (J-E) skrev 2018-05-16 20:34:58 följande:

    Skickat så många äckliga genom åren. Kiss- och svettluktande, håriga, de med sladdriga blygdläppar (när de inre ligger utanför de yttre) osv.

    Har lagt av med att slicka fitta.


    Precis som med snoppar alltså. Vidrigt att äta kissorganen.

    Ps, nästan alla har blygdläppar, det brukar bli så efter puberteten..
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?