• Anonym (Lite halvt kär)

    Mellanting mellan KK och flickvän?

    Jag träffar en tjej som jag verkligen gillar. Hon får mig att skratta, vi har skoj ihop och jag får ha sex med henne när jag vill och hur jag vill. Verkligen allt jag vill göra vill hon göra också. Jag kan ringa eller smsa henne närsom helst eller bara komma över till henne för hon har gett mig en nyckel, precis när jag vill även mitt i natten om det är så. Jag älskar henne på sätt och vis, men jag älskar henne inte mer än som en kompis, det är ingen jag vill gifta mig med eller vara ihop med henne exklusivt av olika orsaker bland annat pga hennes kraftiga övervikt och inte tilltalande utseende.

    Men som sagt jag gillar henne jättemycket. Hon vill att jag blir hennes pojkvän, hon vill inte träffa andra och vill inte att jag träffar andra heller. Hon älskar mig och vill göra allt för mig, vilket jag är jätteglad för, jag älskar ju henne jag med men inte på riktigt samma sätt.

    Jag skulle vilja kunna ge henne litegrann av det hon vill. Jag vill inte bli hennes pojkvän eller vara exklusiv men jag tänker mig att hon kan få någon sorts commitment, så att hon förstår att jag inte bara ser henne som en KK utan att jag verkligen gillar henne. Kanske att vi kan gå hand i hand och pussas offentligt i en annan stad än den vi är ifrån, inte hålla det hemligt att vi hör ihop eller vad man säger, gå på dejter offentligt som ett par och såna grejer när vi inte är i hemstaden. Vi kanske kan åka iväg en helg eller en vecka ihop i en annan stad och då är jag helt exklusiv, jag tittar inte på någon annan tjej utan kan ge henne 110%. Jag vill verkligen göra något sådant för henne, men utan att bli pojkvän/flickvän så att jag har möjlighet att träffa kärleken jag med.

    Hur lägger man fram en sån sak att jag gärna gör detta för henne, en slags kompromiss mellan att vi har sex och roligt ihop utan att det kommer ut och en riktig relation? Ett mellansteg mellan att vara ett par och KKs?

  • Svar på tråden Mellanting mellan KK och flickvän?
  • MaryM

    Du måste släppa henne fri. Hon vill ha kärlek och det kan du inte ge henne. Det är själviskt att fortsätta när du vet hur hon känner.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Jadu)

    Min enda känsla är att du utnyttjar henne. Vet du varför du får ligga när, var och hur du vill? För hon älskar dig. Tjejer (och säkert även män) gör såna saker för killar/tjejer dom älskar! Hon tror antagligen att hon kan knulla dig till ett förhållande.

    Så att erbjuda henne exklusivitet i en annan stad kommer enbart ge henne förhoppningen om att hon tills slut även kommer få exklusivitet när det gäller allt.

    Skaffa en annan kk som inte är känslomässigt involverad med dig.

  • Anonym (..)

    Fyfan så du är elak. Var ärlig mot henne o säg att ni aldrig kommer bli något annat än kk. Hon är ju enbart ett tidsfördriv för dig i väntan på nån som du ser som flickvänsmaterial.

    Ditt förslag ger henne bara falska förhoppningar

  • AnnaZL
    MaryM skrev 2018-05-17 17:42:41 följande:

    Du måste släppa henne fri. Hon vill ha kärlek och det kan du inte ge henne. Det är själviskt att fortsätta när du vet hur hon känner.


  • Anonym (Idiot)

    Gud vad hemskt du är. Det är sjukt knäckande att bli behandlad så.

    Avsluta det helt och hör inte av dig till henne igen.

  • Ejjami

    Nej du. Antingen är man kk eller tillsammans. Det finns inga mellanting. Om du fortsätter att ligga med tjejen medan hon är kär i dig så utnyttjar du henne. Du gör henne en björntjänst genom att försöka kompromissa sådär.

  • Anonym (Leffe)

    Om du verkligen menar allvar med ditt inlägg här så har du seriösa problem med empatin och borde bli utredd av en psykolog. Se så, kontakta psykiatrin eller sluta trolla.

  • Partout
    Anonym (Lite halvt kär) skrev 2018-05-17 17:40:30 följande:

    Jag träffar en tjej som jag verkligen gillar. Hon får mig att skratta, vi har skoj ihop och jag får ha sex med henne när jag vill och hur jag vill. Verkligen allt jag vill göra vill hon göra också. Jag kan ringa eller smsa henne närsom helst eller bara komma över till henne för hon har gett mig en nyckel, precis när jag vill även mitt i natten om det är så. Jag älskar henne på sätt och vis, men jag älskar henne inte mer än som en kompis, det är ingen jag vill gifta mig med eller vara ihop med henne exklusivt av olika orsaker bland annat pga hennes kraftiga övervikt och inte tilltalande utseende.

    Men som sagt jag gillar henne jättemycket. Hon vill att jag blir hennes pojkvän, hon vill inte träffa andra och vill inte att jag träffar andra heller. Hon älskar mig och vill göra allt för mig, vilket jag är jätteglad för, jag älskar ju henne jag med men inte på riktigt samma sätt.

    Jag skulle vilja kunna ge henne litegrann av det hon vill. Jag vill inte bli hennes pojkvän eller vara exklusiv men jag tänker mig att hon kan få någon sorts commitment, så att hon förstår att jag inte bara ser henne som en KK utan att jag verkligen gillar henne. Kanske att vi kan gå hand i hand och pussas offentligt i en annan stad än den vi är ifrån, inte hålla det hemligt att vi hör ihop eller vad man säger, gå på dejter offentligt som ett par och såna grejer när vi inte är i hemstaden. Vi kanske kan åka iväg en helg eller en vecka ihop i en annan stad och då är jag helt exklusiv, jag tittar inte på någon annan tjej utan kan ge henne 110%. Jag vill verkligen göra något sådant för henne, men utan att bli pojkvän/flickvän så att jag har möjlighet att träffa kärleken jag med.

    Hur lägger man fram en sån sak att jag gärna gör detta för henne, en slags kompromiss mellan att vi har sex och roligt ihop utan att det kommer ut och en riktig relation? Ett mellansteg mellan att vara ett par och KKs?


    Hade situationen sett annorlunda ut om hon var attraktiv i andras ögon?
  • Anonym (Jennie)

    Om du är seriös, måste du väl förstå att det fär inte är hållbart? Hon vill ha ett förhållande med dig, och du väntar bara på någon bättre.

    Så oerhört elakt att erbjuda "pussar och hålla handen", men bara när ni är i nån annan stad. Om du faktiskt tycker om henne som person, fattar du väl att hon förtjänar bättre än det. Låt henne också försöka hitta kärleken.

  • Anonym (Janne)

    Men vaddå, menar du att hon då också ska ha fri tillgång att ligga med andra eller vill du h full rätt till henne utan att själv behöva göra en uppoffring för henne?

    Alltså du låter rätt omogen och störd.

    Om du älskar henne ?på ett visst sätt? så är du ärlig att du aldrig kommer bli hennes kille och låter henne finna lyckan. Sen tycker jag du ska göra en seriös självrannsakan vad du tror kärlek egentligen är. Är det att knulla en super heting helt efter sina egna önskemål? Ja då har du nog inte begripit vad kärlek är och dessvärre haft den stora oturen att aldrig få uppleva den magin.

Svar på tråden Mellanting mellan KK och flickvän?