• Hmbgds

    När har jag ägglossning ?

    Har äntligen beslutat oss för att försöka bli gravida ! Men jag har ingen aning om när jag har ägglossning ..

    slutade med p-piller i oktober fick första mensen i december . Sen har det gått allt mellan 4-8 veckor mellan mensen .. hur ska jag veta när jag har ägglossning när allt är så oregelbundet ? ????

  • Svar på tråden När har jag ägglossning ?
  • Anonym (Be)

    Ägglossningstest ? Testa 2 veckor efter din senaste mens tills de ger utslag

  • Anonym (K)

    Strunta i ägglossningstest, har provat använda såna då och då i ett år, alltid positivt resultat trots att jag inte hade ägglossning.

    Det är väl bara att ha sex varannan var tredje dag så missar ni inte ägglossning och ni kan ha roligt tillsammans;D

  • Hmbgds

    Ja de känns inte som att det är pålitligt alla gånger .. då mannen jobbar borta och jag oregelbundna tider så blir det svårt med liggandet också . Men vi får väl kämpa på :)

  • irisen20

    Ägglossningstest säger jag. Kolla äl flytningar....eller ta tempen. Mer extremt...kolla livmodertappen. Den ska vara mjuk.

  • Hmbgds

    Har testat med ägglossningstest men det visar inget .. kan det vara så att jag helt enkelt inte har någon ägglossning ? :(

  • Anonym (Anonym..)

    Jag använde aldrig ägglossningstester utan jag tempade bara, tog 2 månader så var jag gravid :)

  • Hmbgds
    Anonym (Anonym..) skrev 2018-06-14 15:42:05 följande:

    Jag använde aldrig ägglossningstester utan jag tempade bara, tog 2 månader så var jag gravid :)


    Va härligt att de funkade :) jobbar dock natt så blir nog svårt för mig :)
Svar på tråden När har jag ägglossning ?