• Anonym (Oerfaren tjej)

    Tips till oerfaren

    Hej!

    Jag har aldrig använt några leksaker och har heller aldrig kommit i mitt liv. Jag är inte så kåt av mig och har inte brytt mig om att försöka komma själv utan bara att min sambo får komma. Nu har jag funderat på om man ska prova något för att öka njutningen och funderar vad man ska prova. Kom med eta tips till mig som ldrig provat något, vad är bäst?

  • Svar på tråden Tips till oerfaren
  • Anonym (XXX)

    Har du massagestråle på duschmunstycket? Rikta den isåfall mot klitoris så ska du se att det går. Bättre finns inte!

  • Anonym (Oerfaren tjej)
    Anonym (XXX) skrev 2018-05-19 16:35:05 följande:

    Har du massagestråle på duschmunstycket? Rikta den isåfall mot klitoris så ska du se att det går. Bättre finns inte!


    Vi har så sjukt dåligt tryck i vattnet i duschen så jag tror inte det kommer ta som det ska :(
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Oerfaren tjej) skrev 2018-05-19 16:41:55 följande:

    Vi har så sjukt dåligt tryck i vattnet i duschen så jag tror inte det kommer ta som det ska :(


    Du har inte tänkt på att typ bara spotta på fingret och röra klitoris då? Kolla på något du tycker är sexigt medan, typ porr.

    Många leksaker kan ju hjälpa till på traven men om du ska ha nån bör du köpa nån vibrerande liten sak som du kan lägga på/dra över klitoris typ.
Svar på tråden Tips till oerfaren