• Äldre 21 May 14:35
    5338 visningar
    4 svar
    4
    5338

    Abort

    Jag ligger i dåligt situation just nu.. jag hade haft 3 killar och bara en person som kom i mig och de andra 2 har oskyddat sex men, kom inte in i mig vem har mjölighet att bli pappa?

    Jag ska göra abort på fredag och har tagit ett dåligt beslutet.. jag mår skit och vill faktiskt behålla barnen.. men, samtidigt inte ????????

    Kan någon hjälpa mig ???? kan man ångrar sig på abort när jag är där ?

  • Svar på tråden Abort
  • Äldre 21 May 15:41
    #1

    Vilken av grabbarna som är pappan går ju omöjligt att säga! Låter dock oroväckande att du har massor med oskyddad sex och inte är rädd om dig!?
    Självklart kan du ångra aborten om du är osäker.. tänk igenom situation ett varv till!

  • Äldre 21 May 17:36
    #2
    CitronTulo skrev 2018-05-21 15:41:06 följande:

    Vilken av grabbarna som är pappan går ju omöjligt att säga! Låter dock oroväckande att du har massor med oskyddad sex och inte är rädd om dig!?

    Självklart kan du ångra aborten om du är osäker.. tänk igenom situation ett varv till!


    Jag har redan tänkt om saken. Om att jag måste göra men, tycker synd att jag döda mitt eget barn.
  • Äldre 22 May 15:18
    #3

    Hej!

    Om du vill behålla ditt barn så ska du göra det. Här finns det personer som du kan prata med och som kan ge dig hjälp, stöd och råd: www.hopecenter.se/

    Du ska inte låta någon annan styra över ditt val. Om du vill behålla ditt barn så finns det stöd. 

  • Äldre 2 Aug 16:44
    #4

    Hitta inget annat inlägg som var aktivt om abort, ni som har eller vet. Hur långt efter abort kan man ha positivt gravtest? Gjorde en abort för 2 1/2vecka och var idag på efterkontroll fanns inget kvar när dem gjorde vul. Men hade positivt gravtest, nån annan som varit med om det?

Svar på tråden Abort