• Anonym (obekv)

    Ligga på stranden med nya dejten...

    Vet inte vad jag ska göra? Hur fasiken tar man sig ur det här?

    Killen vet att jag brukar ligga på stranden och gillar bada och så, så nu har han föreslagit ett har lite strandhäng tillsammans?

    Jag känner mig extremt obekväm av att detta, vill ligga helt  själv och läsa och gömma mig ungefär. En annan nackdel som gör det hela otänkbart är alla vackra kvinnor som får mig att se ut som en strandad val i jämförelse...Jag är charmig och cool men kroppen har sett sina bästa dagar och jag har ingen lust att ha en flåsande främling bredvid mig av fel skäl;)

    Är det bara jag som tycker sånt här är så icke ok?

  • Svar på tråden Ligga på stranden med nya dejten...
  • TriC

    Det är väl bara att föreslå något annat? 
    Strandhäng finns det tid för lite längre fram när du känner dig säkrare på honom och därmed inte behöver känna dig illa till mods. 

  • Rudbeckius

    Hitta på alternativ, ta strandhäng en annan gång. Sluta var orolig för din mulligher, han vet det redan och han gillar det. Tro mig, det är bara i ditt huvud just det är ett bekymmer.

    Eller säg ärligt hur det är. Lycka till!

  • Anonym (obekv)
    Rudbeckius skrev 2018-05-21 20:16:05 följande:

    Hitta på alternativ, ta strandhäng en annan gång. Sluta var orolig för din mulligher, han vet det redan och han gillar det. Tro mig, det är bara i ditt huvud just det är ett bekymmer.

    Eller säg ärligt hur det är. Lycka till!


    Jag är inte mullig direkt alls faktiskt, bara inte så snyggt skapt! Och han vet ännu inte hur jag ser ut...men tackar för rådet.Får bli parkhäng istället utan badmöjligheter;P
  • Rudbeckius
    Anonym (obekv) skrev 2018-05-21 20:31:39 följande:

    Jag är inte mullig direkt alls faktiskt, bara inte så snyggt skapt! Och han vet ännu inte hur jag ser ut...men tackar för rådet.Får bli parkhäng istället utan badmöjligheter;P


    Du fixar det här. Charma! Ha skoj!
  • Anonym (Nudistbad?)

    Föreslå istället nudistbad.

    Blir mer avslöjande.

  • Anonym (obekv)
    Anonym (Nudistbad?) skrev 2018-05-21 21:41:08 följande:

    Föreslå istället nudistbad.

    Blir mer avslöjande.


    Jo säkert;) Är mer intresserad av folks insida än det yttre. Rätt ointressant om inte rätt känslor uppstår för personen. Män är sällan så kul att skåda efter 40, inte kvinnor heller men det slipper jag ju se:P
  • Anonym (Nudistbad?)
    Anonym (obekv) skrev 2018-05-21 21:48:07 följande:
    Jo säkert;) Är mer intresserad av folks insida än det yttre. Rätt ointressant om inte rätt känslor uppstår för personen. Män är sällan så kul att skåda efter 40, inte kvinnor heller men det slipper jag ju se:P
    Ok, ni är i 40-årsåldern?
  • Anonym (obekv)
    Anonym (Nudistbad?) skrev 2018-05-21 22:02:55 följande:
    Ok, ni är i 40-årsåldern?
    Anonym (Nudistbad?) skrev 2018-05-21 22:02:55 följande:
    Ok, ni är i 40-årsåldern?
    Japp däromkring!

  • Anonym (Nudistbad?)
    Anonym (obekv) skrev 2018-05-21 22:09:44 följande:
    Anonym (Nudistbad?) skrev 2018-05-21 22:02:55 följande:
    Ok, ni är i 40-årsåldern?
    Japp däromkring!

    Anonym (obekv) skrev 2018-05-21 22:09:44 följande:
    Anonym (Nudistbad?) skrev 2018-05-21 22:02:55 följande:
    Ok, ni är i 40-årsåldern?
    Japp däromkring!

    Ok, trodde ni var 20. Såklart en annorlunda grepp att ses på stranden i ett tidigt skede.

    Kanske något din dejt brukar göra. Eller har ni redan visat er nakna för varandra?

  • Anonym (obekv)
    Anonym (Nudistbad?) skrev 2018-05-21 22:44:40 följande:
    Anonym (obekv) skrev 2018-05-21 22:09:44 följande:
    Japp däromkring!

    Ok, trodde ni var 20. Såklart en annorlunda grepp att ses på stranden i ett tidigt skede.

    Kanske något din dejt brukar göra. Eller har ni redan visat er nakna för varandra?

    Varför trodde du det? Vi har aldrig träffats men sett utvalda delar av varandras kroppar via sms och lite bilder på sajten så klart. Men inte i FULL MONTY!!!
Svar på tråden Ligga på stranden med nya dejten...