• Äldre 23 May 02:40
    4320 visningar
    5 svar
    5
    4320

    Ole Bjarne Christiansen?

    Är det någon som varit på utredning hos Ole Bjarne Christiansen i Danmark???

  • Svar på tråden Ole Bjarne Christiansen?
  • Äldre 23 May 10:41
    #1
    Emma30 skrev 2018-05-23 02:40:42 följande:

    Är det någon som varit på utredning hos Ole Bjarne Christiansen i Danmark???


    Kontakta hon som kallar sig Tumvante i Atentråden, hon bor i Danmark och är patient hos honom. Hon är just nu gravid efter IvfSerums Mensblodtest och antibiotikabehandling, och sen IVIG i Danmark.
  • Äldre 23 May 15:57
    #2
    UndrandeSökare skrev 2018-05-23 10:41:32 följande:

    Kontakta hon som kallar sig Tumvante i Atentråden, hon bor i Danmark och är patient hos honom. Hon är just nu gravid efter IvfSerums Mensblodtest och antibiotikabehandling, och sen IVIG i Danmark.


    Ok har skickat ett meddelande till henne nu. Hoppas det kommit fram! Tack så mycket!
  • Vorr vorr
    Äldre 23 May 15:58
    #3

    Ja han är fantastisk. Otrolig spelare. Hoppas att han spelar i VM för Danmark

  • Äldre 23 May 20:51
    #4
    Emma30 skrev 2018-05-23 02:40:42 följande:

    Är det någon som varit på utredning hos Ole Bjarne Christiansen i Danmark???


    Har du problem med upprepade missfall?

    Jag har haft 6 missfall och vi har efter misslycckad utredning i Sverige, rest till Aten, Riga och London för att få hjälp. Det visade sig att vårt problem var bla dnafel och fragmentationsfel på spermierna. Min man gjorde testet hos AvaClinic i Riga och vi har utrett mitt immunförsvar hos Life clinic i Aten och FGA i London. Kom till Atentråden om du vill där är vi många i samma situation. Den heter "Vi som snart är gravida efyer utredning i Aten" Tumvante och många andra är där.
  • Thu 5 Sep 2019 09:40
    #5

    Ni som fått IVIG dropp, vad har läkaren grundat ordinering av receptet på? Vilka blodvärden har inte varit inom referensområdet för att motivera droppet? Och har ni blivit hjälpta (gravida)? 

    Tack för svar!

Svar på tråden Ole Bjarne Christiansen?