• Aducia

    BF januari/februari 2019 [SKÅNE] Skapa mindre Facebookgrupp?

    Hej

    Jag är gravid i vecka 6 (5+2) med mitt första barn.

    Jag bor strax utanför Malmö och är 23 år.

    Jag tänkte att jag ville ha en lite mindre tråd, alternativt en Facebookgrupp i framtiden med typ max 15-20 deltagare för att få en mer personlig grupp. Och anordna gravidträffar ibland senare i graviditeten. Vad säger ni om det?

    Finns det fler i Skåne som har bf januari eller februari 2019, som vill hänga på och dela tankar?? :)


    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Svar på tråden BF januari/februari 2019 [SKÅNE] Skapa mindre Facebookgrupp?
  • November83

    Hej

    Jag har BF Oktober 2018 så jag är kanske inte riktigt målgruppen men om det inte utgör ett hinder är jag gärna med :) Flyttat till Malmö för några år sen men inte lyckats hitta några vänner så säger inte nej till en eventuell grupp även om vi kanske inte har exakt samma måndag som BF om det är okej?

  • Anonym (Jessie)

    Hej hej. Vad kul det finns en grupp redan. Jag fick hem mina ?tidigare test? idag och för skoj skull testade jag. Gjorde insemination i lördags då jag även hade ägglossning. Först va de negativt men när jag tittade 3 min senare så va där ett PLUS! ????????????

    Detta är vårt 4:e och absolut sista barn, men man längtar konstigt nog mer och mer efter varje nytt barn - underbar känsla!

    Men till min undran. Hur är de ens möjligt att plussa endast FYRA dagar efter befruktning. Aldrig varit med om de tidigare ????

    BF 9:e Feb. ????

  • Anonym (Jessie)

    Oj vad massa frågetecken haha. Ska givetvis vara emojis :)

  • Aducia
    Missdecibel86 skrev 2018-05-23 11:43:46 följande:

    Jag plussade igår, svagt men dock. :)

    Bor utanför Malmö, bf 29/1


    Anonym (Jessie) skrev 2018-05-23 14:43:59 följande:

    Hej hej. Vad kul det finns en grupp redan. Jag fick hem mina ?tidigare test? idag och för skoj skull testade jag. Gjorde insemination i lördags då jag även hade ägglossning. Först va de negativt men när jag tittade 3 min senare så va där ett PLUS! ????????????

    Detta är vårt 4:e och absolut sista barn, men man längtar konstigt nog mer och mer efter varje nytt barn - underbar känsla!

    Men till min undran. Hur är de ens möjligt att plussa endast FYRA dagar efter befruktning. Aldrig varit med om de tidigare ????

    BF 9:e Feb. ????


    Vill ni vara med i gruppen så skriv ert namn på Facebook privat till mig och beskriv er profilbild så lägger jag till er i gruppen :)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Aducia
    November83 skrev 2018-05-23 09:14:29 följande:

    Hej

    Jag har BF Oktober 2018 så jag är kanske inte riktigt målgruppen men om det inte utgör ett hinder är jag gärna med :) Flyttat till Malmö för några år sen men inte lyckats hitta några vänner så säger inte nej till en eventuell grupp även om vi kanske inte har exakt samma måndag som BF om det är okej?


    Tror jag håller mig till målgruppen just i Facebook gruppen men håller gärna kontakten med dig privat. Flyttade ner till Malmö i januari så har inte heller några direkt vänner än!! Om du vill får du skriva till mig här eller om du vill ha kontakt nån annan stans så är det bra.?? :D
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Aducia
    Missdecibel86 skrev 2018-05-23 11:43:46 följande:

    Jag plussade igår, svagt men dock. :)

    Bor utanför Malmö, bf 29/1


    Anonym (Jessie) skrev 2018-05-23 14:43:59 följande:

    Hej hej. Vad kul det finns en grupp redan. Jag fick hem mina ?tidigare test? idag och för skoj skull testade jag. Gjorde insemination i lördags då jag även hade ägglossning. Först va de negativt men när jag tittade 3 min senare så va där ett PLUS! ????????????

    Detta är vårt 4:e och absolut sista barn, men man längtar konstigt nog mer och mer efter varje nytt barn - underbar känsla!

    Men till min undran. Hur är de ens möjligt att plussa endast FYRA dagar efter befruktning. Aldrig varit med om de tidigare ????

    BF 9:e Feb. ????


    Skriv er mailadress i PM till mig istället så bjuder jag in, så slipper vi en massa vänförfrågningar :D

    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Missdecibel86
    Aducia skrev 2018-05-23 15:43:37 följande:

    Skriv er mailadress i PM till mig istället så bjuder jag in, så slipper vi en massa vänförfrågningar :D


    Är det en sluten grupp? Vill inte avslöja för vänner redan :P
  • Aducia
    Missdecibel86 skrev 2018-05-23 17:28:20 följande:
    Är det en sluten grupp? Vill inte avslöja för vänner redan :P
    Den är helt och hållet hemlig, tror ingen vill avslöja än :)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Anonym (Första)

    Jag bor i Malmö och är gravid i v 5 med första barnet. 31 år, ensamstående (frivilligt). Jag vill gärna vara med i FB-gruppen så småningom, men jag väntar gärna några veckor till och ser att allt går som det ska först. Jag hoppas att det är ok :) Lägger till tråden som favorit så ska jag nog komma ihåg att skriva när jag kommit längre i graviditeten.

  • KaoKao

    Hej hej!

    Jag plussade igår kväll, bor i Malmö och är gärna med i en facebookgrupp. Glad
    BF är 28/1.

  • Aducia
    KaoKao skrev 2018-05-24 12:00:14 följande:

    Hej hej!

    Jag plussade igår kväll, bor i Malmö och är gärna med i en facebookgrupp.

    BF är 28/1.


    Skriv din mail adress till mig privat så bjuder jag in:)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Aducia
    Anonym (Första) skrev 2018-05-24 09:43:16 följande:

    Jag bor i Malmö och är gravid i v 5 med första barnet. 31 år, ensamstående (frivilligt). Jag vill gärna vara med i FB-gruppen så småningom, men jag väntar gärna några veckor till och ser att allt går som det ska först. Jag hoppas att det är ok :) Lägger till tråden som favorit så ska jag nog komma ihåg att skriva när jag kommit längre i graviditeten.


    Spännande att du valt det frivilligt! Och första barnet också!

    Bara att höra av dig när du vill bli inbjuden:)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Backenmii

    Hej!

    Jag bor i Markaryd (gränsen till Skåne) och har bf 1/2, tredje barnet. Är gärna med i Facebookgruppen om jag får :)

  • Aducia
    Backenmii skrev 2018-05-26 19:28:54 följande:

    Hej!

    Jag bor i Markaryd (gränsen till Skåne) och har bf 1/2, tredje barnet. Är gärna med i Facebookgruppen om jag får :)


    Skriv mailadress till mig i PM:)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Karlin86

    Hej!

    Plussade häromdagen, 4+2, sån glädje!

    Första barnet, bor i Malmö med sambo. Går gärna med i gruppen. Skicka DM till dig aducia????

  • Aducia

    Hej

    För tillfället tar vi inte in fler, då vi är för många. Vill hålla gruppen så liten och personlig som möjligt!

    Beklagar!


    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden BF januari/februari 2019 [SKÅNE] Skapa mindre Facebookgrupp?