• Äldre 23 May 07:39
    3867 visningar
    5 svar
    5
    3867

    Tidigt ultraljud Stockholm (helg)

    Hej, nyss fått reda på att jag är gravid. Med vår historik med MA osv vore det fantastiskt lugnande att få se att det faktiskt finns nåt där inne. I staden jag bor i går det inte att göra tidigt ultraljud privat.

    Kommer befinna mig i sthlm en helg om några veckor och jag undrar nu om någon kan tipsa mig om en klinik som uppfyller båda kraven nedan?

    1. Tar emot på helger.

    2. Gör tidigt ultraljud från v 8 (alltså 7+0). De flesta jag hittar när jag googlar verkar ha 8+0 som tidigast.

    Tacksam för hjälp.

  • Svar på tråden Tidigt ultraljud Stockholm (helg)
  • Äldre 23 May 17:05
    #1

    www.crocusultraljudsklinik.se/priser-1


    Tidig graviditetsundersökning (vecka 6+0-13)  :)


     
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Äldre 28 May 20:54
    #2
    Aducia skrev 2018-05-23 17:05:36 följande:

    www.crocusultraljudsklinik.se/priser-1

    Tidig graviditetsundersökning (vecka 6+0-13)  :)


     
    Tack för tipset! Jag har försökt kontakta dom i en vecka via både mail och telefon men får ingen kontakt. Dom har bokningsmöjlighet via hemsidan men där visas bara vardagar och jag behöver ju göra ultraljud en lördag eller söndag.
  • Anonym (S)
    Äldre 28 May 21:30
    #3
    Maramba skrev 2018-05-28 20:54:22 följande:

    Tack för tipset! Jag har försökt kontakta dom i en vecka via både mail och telefon men får ingen kontakt. Dom har bokningsmöjlighet via hemsidan men där visas bara vardagar och jag behöver ju göra ultraljud en lördag eller söndag.


    Crocus har stängt helger. Det är dessutom en skitklinik. Du får köra en fuling: åk till sös gynakut, ljug och säg att du haft blödningar så gör dom

    ett vul. Som sagt. Fult spel, men vad gör man inte
  • Äldre 31 May 23:23
    #4
    Anonym (S) skrev 2018-05-28 21:30:14 följande:

    Crocus har stängt helger. Det är dessutom en skitklinik. Du får köra en fuling: åk till sös gynakut, ljug och säg att du haft blödningar så gör dom

    ett vul. Som sagt. Fult spel, men vad gör man inte


    Nån ?fuling? blir det inte. Men riktigt dåligt av Crocus att dom aldrig återkopplar! En får ju intrycket av helgöppet när det står i prislistan ?800 kr + 200 kr helgtillägg?.
  • Anonym (S)
    Äldre 1 Jun 05:05
    #5
    Maramba skrev 2018-05-31 23:23:13 följande:

    Nån ?fuling? blir det inte. Men riktigt dåligt av Crocus att dom aldrig återkopplar! En får ju intrycket av helgöppet när det står i prislistan ?800 kr + 200 kr helgtillägg?.


    Ja om det står helger så har dom väl öppet! Jag satt i väntrummet där och väntade över en timme, fick inget besked eller nåt. Sen kom en engelsktalande tjej ut i privata kläder, kändes också oseriöst. Kläderna alltså! Nä usch för det stället! Har läst här på fl att dom inte är godkända som verksamhet
Svar på tråden Tidigt ultraljud Stockholm (helg)