• Anonym (Tequila)

    Ångrar att jag sårade henne!

    Min tjej har lämnat mig & vill aldrig någonsin se mig i framtiden.

    Har behandlat henne dåligt & ångrar mig galet mycket. Kommer aldrig hitta en tjej som henne!

    Vad har jag gjort? Vad kan jag göra?

  • Svar på tråden Ångrar att jag sårade henne!
  • Anonym (Well)

    Be om ursäkt, säg att du förstår och ångrar dig och att du saknar henne och sen låter du henne vara.

    Antingen förlåter hon dig eller så gör hon det inte, men det minsta hon förtjänar är ett förlåt.

  • Anonym (Sad)

    Skriv ett brev, (inte sms, utan ett riktigt brev) berätta hur du känner att du ångrar dej, vill be om förlåt .

    Skriv inget mer, allt ligger hos henne om hon vill ha kontakt.

    Har du varit en djävla skitstövel så är det inget annat du kan göra

  • Anonym (man)

    Om du behandlat henne illa så är hon värd bättre än du. Om du bryr dig om henne så låter du henne gå och bli lycklig med någon annan. Själv borde du sluta vara en sån jävla egoist och sluta tänka enbart på dig själv och vad du behöver och kanske börja tänka lite på hur du får andra att känna sig. Med lite tid och hårt arbete så kanske du också blir tillräckligt mogen för ett förhållande.

  • Anonym (MANNEN)
    Anonym (Tequila) skrev 2018-05-23 10:42:51 följande:

    Min tjej har lämnat mig & vill aldrig någonsin se mig i framtiden.

    Har behandlat henne dåligt & ångrar mig galet mycket. Kommer aldrig hitta en tjej som henne!

    Vad har jag gjort? Vad kan jag göra?


    Berätta för henne vad du känner. Du verkar åtminstone ha ånger, mer än vad många andra har! Dock sådana som du som förstör dessa tjejer som vi andra riktiga män får reparera sedan. När du blir vuxen kommer du förstå!
  • Anonym ((^^))

    Först och främst sätt dej ner och skriv ner vad du gjort för fel sen kan du försöka att få till ett möte på något café eller liknande och be henne om förlåtelse och att du verkligen berättar att ångrar hur du bettet dej.

    Jag resonerar så att alla har en andra chans (om man inte misshandlat personen eller liknande) Lycka till

  • Anonym (Jo)
    Anonym ((^^)) skrev 2018-05-23 15:28:37 följande:
    Först och främst sätt dej ner och skriv ner vad du gjort för fel sen kan du försöka att få till ett möte på något café eller liknande och be henne om förlåtelse och att du verkligen berättar att ångrar hur du bettet dej.
    Jag resonerar så att alla har en andra chans (om man inte misshandlat personen eller liknande) Lycka till
    Håller med
  • Anonym (man)
    Anonym ((^^)) skrev 2018-05-23 15:28:37 följande:

    Först och främst sätt dej ner och skriv ner vad du gjort för fel sen kan du försöka att få till ett möte på något café eller liknande och be henne om förlåtelse och att du verkligen berättar att ångrar hur du bettet dej.

    Jag resonerar så att alla har en andra chans (om man inte misshandlat personen eller liknande) Lycka till


    Mnmm fast tyvärr resulterar det ofta i att den som får en andra chans fortsätter bete sig illa och den som naivt trodde att människor ändrar sina beteendemönster över en natt bli ännu mer sårad och besviken.

    Jag säger inte att människor inte förtjänar en andra chans. Jag säger att man ska vara väldigt försiktig med vem man ger en andra chans för det kan stå en väldigt dyrt.
  • Anonym (Rätt åt dig)

    Rätt åt dig. O sen då. När hon tar tillbaka dig blir ni lika respektlösa igen!

  • Anonym ((^^))
    Anonym (man) skrev 2018-05-23 21:02:44 följande:

    Mnmm fast tyvärr resulterar det ofta i att den som får en andra chans fortsätter bete sig illa och den som naivt trodde att människor ändrar sina beteendemönster över en natt bli ännu mer sårad och besviken.

    Jag säger inte att människor inte förtjänar en andra chans. Jag säger att man ska vara väldigt försiktig med vem man ger en andra chans för det kan stå en väldigt dyrt.


    Det har du rätt i och jag tycker inte alla ska ha en andra chans tex sånna som misshandlat sin partner fysiskt el psykiskt ska inte ha det sen finns det sånna som verkligen ångrar dåligt beteende o då menar jag gräl, svartsjuka, bitterhet osv för sånna personer kan ändra sina beteenden kanske med hjälp av terapi el liknade och när man lärt sig att man inte ska bete sig så då kan man få en andra chans "det är min uppfattning"
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (MANNEN) skrev 2018-05-23 15:02:43 följande:

    Berätta för henne vad du känner. Du verkar åtminstone ha ånger, mer än vad många andra har! Dock sådana som du som förstör dessa tjejer som vi andra riktiga män får reparera sedan. När du blir vuxen kommer du förstå!


    Äh, ångern fick han ju först när det drabbade honom själv, det kallas självömkan.
  • Anonym (Rätt åt dig)
    Anonym (Mimmi) skrev 2018-05-24 14:23:11 följande:

    Äh, ångern fick han ju först när det drabbade honom själv, det kallas självömkan.


    Haha exakt.
  • Fredrica

    Man kan ju inte komma med något råd till dig om du inte förklarar vad som hänt.

    Vad har du gjort?

  • Anonym (Mitt)

    Mitt x misshandlade mig fysiskt o psykiskt. Jag vill aldrig mera se han efter det. Är det nåt sånt du gjort ts? För i sådana fall, måste du söka hjälp. Så du inte upprepar allt?

Svar på tråden Ångrar att jag sårade henne!