• ensamliten022

    Hur råkar man illa ut på internet?

    Vilka sidor ska man gå in på?
    Undrar vilka som finns både svenska och engelska där det cirkulerar många "skummisar" 

  • Svar på tråden Hur råkar man illa ut på internet?
  • Anonym (E)

    Finns "skummisar" överallt. Finns skumma typer här också, garanterat. Vill du åt skummisar eller vill du undvika dem? Beroende på svar finns det ju olika sätt att gå tillväga. 

  • Anonym (.)

    Familjeliv räcker gott.

    Jag fick en galen stalker efter  mig efter att ha varit aktiv på ett vanligt svenskt forum.
    Personen accepterade inte att man kan tycka olika och därför började denna stalka mig.

    Sådana personer, de som inte accepterar andras åsikter, finns det jäkligt gott om här. Så risken att det spårar ur helt för att personen är labil är rätt stor.

  • Anonym (öd gå OF)

    Min syster blev mördad för att hon inte klarade av att stå emot en obehaglig mans kontaktförsök på en dejtsida. De stämde träff och hon kom aldrig hem igen..

  • Anonym (...)

    Överallt. Jag träffade min fd på en stor dejtingsajt. Han och hans nuvarande + flera personer till har stalkat, trakasserat, hotat mig i 2-3 år. Sjuka människor finns överallt.

  • Anonym (A)
    Anonym (E) skrev 2018-05-24 07:44:53 följande:
    Finns "skummisar" överallt. Finns skumma typer här också, garanterat. Vill du åt skummisar eller vill du undvika dem? Beroende på svar finns det ju olika sätt att gå tillväga. 
    Det gör det verkligen.
Svar på tråden Hur råkar man illa ut på internet?