• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta är du magsjuk?
  • Duckan

    Nu var jag det i våras och innan det minns jag inte sist, men måste ha varit ganska många år sen så jag röstade En gång vart femte år.

  • Cecese

    Alldeles för ofta. Vet inte exakt men från höst till våren är det 1-2 gånger i månaden.

  • Meriall

    När äldsta barnet var i förskoleåldern så var det vartannat år ungefär, annars ca vart femte. Nu är yngsta i den åldern men hon är vaccinerad så än har jag inte blivit sjuk.

  • Duckan
    Alldeles för ofta. Vet inte exakt men från höst till våren är det 1-2 gånger i månaden.

    Cecese, jisses vad ofta!
  • sextiotalist

    Sådär riktigt magsjuk, så man kräks och är totalt utslagen, det var väldigt länge sedan, men halvkass det har jag varit oftare än så. Men då vet man inte om det är magsjuka eller inte.

  • Fjäril kär

    Vinterkräksjuka hade jag senast för 8 år sedan. Sen har jag blivit matförgiftad 1 gång för ca två år sedan.

  • Cecese
    Duckan skrev 2018-05-24 10:34:02 följande:
    Alldeles för ofta. Vet inte exakt men från höst till våren är det 1-2 gånger i månaden.

    Cecese, jisses vad ofta!
    Japp, det är skitjobbigt. Förr blev jag magsjuk kanske 1 gång vartannat år men efter min viktoperation verkar jag vara extra känslig för magsjuka. Iof så vet jag inte om det faktiskt är magsjuka varje gång för barnen klarar sig ofta men alla symptom är exakt som magsjuka. 
  • KCL

    Ca 1-2 ggr om året. Blir oftast smittad av barnen. I vintras blev hela familjen matförgiftade av pizza.

Svar på tråden Hur ofta är du magsjuk?