• Anonym (Pinsamt)

    Vad är den pinsammaste situation du varit i?

    Som frågan lyder..

  • Svar på tråden Vad är den pinsammaste situation du varit i?
  • Anonym (Geri)

    Var på ett pass på Friskis och en tjej störde hela passet genom att inte lyssna på instruktören och dansa in i andra deltagare. Efter snackade jag och min kompis skit om henne i bastun. När vi kom ut stod hon i duschen och hade hört allt. Höll på att skämmas ihjäl :O

  • Anonym (Paula)

    Min bil hade gått sönder och skulle vara på verkstaden under ett antal dagar. Behövde bil för att kunna ta mig till och från jobbet och skulle då få låna en bil av en bekant, som väldigt snällt nog, ville låna ut sin bil till mig!
    Detta var ingen person som jag direkt umgicks med och min sambo viste inte vem hon var, jag beskrev henne då för honom med bland annat orden "du vet hon den där tjocka..". Inte snällt, jag vet, men beskrev henne så för att han skulle veta vem jag menade!
    När så tjejen kommer med bilen och jag står och pratar med henne, så sticker min dotter fram huvudet och säger (givetvis så att tjejen hör!!) Mamma är det det där som är din tjocka kompis??

    Jag har verkligen aldrig någonsin skämts SÅÅ mycket!!

  • Anonym (Tjej)

    Jag har ett barn i mellanstadieåldern med svår autism. Jag fick ett paket levererat hem till mig och han som levererade det var väldigt överviktig men förstås trevlig och så, lite blyg. När jag skrivit på så tränger sig barnet förbi ut i trapphuset och sticker in fingret i hans mage och säger "popp! Stoor!"

    Usch vad jag skämdes. Försökte rädda situationen något genom att säga "Ja visst har han en fin mage" men stackaren :/

  • Anonym (-)

    Det har hänt ett par gånger att jag kissat på mig. Inte bara läckt några droppar utan verkligen tömt hela blåsan i byxorna. Det har varit sjukt pinsamt. Likaså en gång när vi var på väg till en fest hos en kollega efter jobbet, gick tillsammans med några manliga kollegor, det ösregnade och jag trampade snett och satte mig pladask i världens skitigaste vattenpöl med min vita kjol.

    Det var inte kul heller.

  • Anonym (ssk)
    Anonym (-) skrev 2018-05-24 11:10:06 följande:
    Det har hänt ett par gånger att jag kissat på mig. Inte bara läckt några droppar utan verkligen tömt hela blåsan i byxorna. Det har varit sjukt pinsamt. Likaså en gång när vi var på väg till en fest hos en kollega efter jobbet, gick tillsammans med några manliga kollegor, det ösregnade och jag trampade snett och satte mig pladask i världens skitigaste vattenpöl med min vita kjol.
    Det var inte kul heller.
    Oj, hoppas du har sökt läkarvård för det.
  • Anonym (Studenttjej)

    Kan ha varit när jag och en tjej delade lägenhet i Lund under studenttiden. Låg i sängen med byxorna neddragna och onanerade så jag tappade bort både tid och rum.

    Trodde jag var ensam, men utan att veta vad jag gjorde kom hon in i mitt rum, dörren var inte stängd.

    Men vi skrattade åt det efteråt, så var helt lugnt.

  • Anonym (Andy)

    Jag kommer knappast vinna tråden men för all del.. 
    Det var i skolan och man gillade vissa märken på kläder.
    Julia kom till skolan i ny tröja med märket som jag gillade.
    I kapprummet började jag larva mig inför kompisarna

    "såg ni Julias nya tröja? fasen vilken snygg tröja hon har. Julias tröja alltså, den skulle man ha"

    Det var en helt vanlig standard luvtröja, men jag bara fortsatte gå på.

    "Julias nya tröja är verkligen den snyggaste..."

    Förstås stod Julia plötsligt bredvid mig och sa "tack...." med förundring i rösten. Jag tyckte det var jättepinsamt.

  • Anonym (Oh no)

    Blev för full på mannens firmafest och gjorde saker därefter. Blev aggressiv bla. Jag är inte aggressiv annars.

  • Anonym (xXx)

    Var på en anställningsintervju och chefen som intervjuade mig hade missförstått mitt cv (han hade inte läst det ordentligt) och det kom fram under samtalet när vi redan hade pratat med varandra i över en timme! Där satt jag, och fick lyssna medan han satt och ojade sig och pratade med de andra som också var med under intervjun att tjänsten som han hade tänkt ge till mig var tvungen att gå till en av de andra sökande.... jag kände mig högröd i ansiktet. Trodde jag skulle sjunka genom jorden. Där satt jag och fick det slängt i mitt ansikte att tjänsten skulle gå till någon annan.... nej usch. Var riktigt extremt jobbigt och när jag gick därifrån var jag på riktigt uppriktigt ledsen.

    En annan sak som var riktigt pinsam var när vi hade Yoga på jobbet och jag fes/pruttade några gånger under övningarna. Jag satt och knep som tusan men magen bubblade som fasen och när jag böjde mig framåt så släppte jag luft, "prutt". Hände några gånger. Var riktigt pinsamt för vi var bara några stycken och det var annars tomt i lokalen. 

    Fick mens en gång på en strand också. Satt i en solstol, bredbent med benen isär och satt och halvslumrade. Började märka att folk som gick förbi småstannade till och tittade mellan mina ben.... hm... gick ett tag men jag förstod först inte vad de höll på med. Så jag satte mig upp efter en stund och tittade mellan mina ben. Det - var - blod - ö-v-e-r-a-l-l-t! Det rann nerför båda sidorna på innanlåret och hela min bikinitrosa var knallröd! Jag hade inte märkt någonting! 

  • Anonym (-)
    Anonym (ssk) skrev 2018-05-24 21:03:10 följande:

    Oj, hoppas du har sökt läkarvård för det.


    Läkarvård för att jag kissade på mig?

    Inte direkt. Första gången hade jag en UVI och jag sökte för att få den behandlad. Andra gången var när jag precis börjat arbeta igen efter första mammaledigheten. Visst ialkoholintag men inte för mycket. Men jag trodde jag skulle kunna hålla mig hela vägen hem som innan graviditeten. Det kunde jag inte.
Svar på tråden Vad är den pinsammaste situation du varit i?