• Äldre 24 May 15:02
    2416 visningar
    6 svar
    6
    2416

    Blockera någon !

    Finns det något sätt att blockera andra användare här från att skicka privata meddelanden till en ? Eller på något sätt anmäla till support ?

    Finns en användare (Vorr vorr) jag är så fruktansvärt trött på som flera gånger om dagen skickar oförståeliga privata meddelanden till mig och jag blir så jäkla trött.

  • Svar på tråden Blockera någon !
  • Äldre 24 May 15:41
    #1

    Japp det finns det. Men misst inte hur man gör.

  • Äldre 24 May 15:42
    #2

    Har du bett personen låta dig vara? Vad skriver hen? Är det något du kan anmäla?

  • Äldre 24 May 16:25
    #3
    viseversa skrev 2018-05-24 15:42:09 följande:

    Har du bett personen låta dig vara? Vad skriver hen? Är det något du kan anmäla?


    Flertalet gånger, varpå personen kommer med något spydigt alternativt "härmar" mig.

    Så ni kan ju tänka er vad människan ligger på för nivå.

    Och presonen skriver mest jävligt oklara grejer.

    Vill egentligen bara att hen helt enkelt inte ska kunna skriva meddelanden till mig.
  • Äldre 24 May 20:38
    #4

    Finns en ruta man kan fylla i och då kan de inte skriva till en. Tyvärr kan man inte helt blockera nån här som man kan på F.B och det är verkligen trist. Vissa personers inlägg vill man ju inte ens läsa!

  • Äldre 24 May 20:50
    #5

    Hej hej! Välj fliken Hem och Inställningar. Där under rubriken Blockera kan du blockera medlemmen. Ha det gott Charlotte

  • Äldre 24 May 20:54
    #6
    Forumvärd skrev 2018-05-24 20:50:20 följande:

    Hej hej! Välj fliken Hem och Inställningar. Där under rubriken Blockera kan du blockera medlemmen. Ha det gott Charlotte


    Tack ! Ska genast göra detta (:
Svar på tråden Blockera någon !