• Anonym­543
    Äldre 24 May 19:31
    1555 visningar
    7 svar
    7
    1555

    Överraska pojkvännen med ett plus på stickan??!

    Hej! Jag planerar att bli gravid, och nu tänker jag kanske lite långt fram.. men jag vill gärna överraska min pojkvän när jag väl fått ett plus, på ett roligt och spännande sätt. Helst något som man kan planera/göra under en dag! Kom med era bästa tips!

  • Svar på tråden Överraska pojkvännen med ett plus på stickan??!
  • Äldre 24 May 19:33
    #1
    +4

    "Jag planerar att bli gravid"

    Såååå... är du säker på att han kommer bli glad?

  • Anonym­543 Trådstartaren
    Äldre 24 May 19:41
    #2

    Haha jaa, borde kanske skrivit att VI, jag och han, tillsammans, planerar att bli gravida! Han blir säkert super glad!

    Och sen gillar jag faktiskt inte din kommentar. Tyckte inte du skrev något elakt eller så, den var bara onödig.

  • Äldre 24 May 19:46
    #3
    +1
    Anonym543 skrev 2018-05-24 19:41:07 följande:

    Haha jaa, borde kanske skrivit att VI, jag och han, tillsammans, planerar att bli gravida! Han blir säkert super glad!

    Och sen gillar jag faktiskt inte din kommentar. Tyckte inte du skrev något elakt eller så, den var bara onödig.


    Med tanke på ditt sätt att uttrycka dig så lät det ju som att du planerade det ensam. Tyckte därför den var väldigt passande.
  • Anonym­543 Trådstartaren
    Äldre 24 May 19:49
    #4

    Ja fast det har ju inte riiiiktigt med saken och göra.. jag frågade om tips för att kunna överraska honom på ett roligt sätt, jag bad inte om frågor om han skulle bli glad eller inte.

    Så om du inte har några tips, så kan du gärna sluta kommentera!

    Tack för din åsikt den granskas och tas emot.

  • Äldre 24 May 19:53
    #5

    Kul tråd, vill också höra tips. Såg du Dasha?s inlägg igår? Om inte kika på hennes blogg/Instagram :)

  • Anonym­543 Trådstartaren
    Äldre 24 May 19:59
    #6
    +1

    Nej Har inte sett hennes inlägg men får nog kolla in det!! Tack!

  • Äldre 24 May 20:10
    #7
    +1

    Jag köpte den minsta sparkdräkt jag kunde hitta som det stod I LOVE DAD på slog in den som en present. Han blev mycket glad <3

Svar på tråden Överraska pojkvännen med ett plus på stickan??!