• Anonym (Uppbl­åsbar tjej??­)
    Äldre 24 May 21:26
    4482 visningar
    22 svar
    22
    4482

    Vad tänker ni om kille som sover med uppblåsbar tjej?

    Är det en deal-breaker?
    Han sover med en uppblåsbar kvinna och ja, hon har hål.

  • Svar på tråden Vad tänker ni om kille som sover med uppblåsbar tjej?
  • Äldre 24 May 21:52
    #1

    Henne borde du kunna bräda...

  • Anonym (Ajdå ..)
    Äldre 24 May 21:53
    #2
    +1
    Anonym (Uppblåsbar tjej??) skrev 2018-05-24 21:26:12 följande:

    Är det en deal-breaker?
    Han sover med en uppblåsbar kvinna och ja, hon har hål.


    INTE riktigt normalt eller???
    Hade jag vart tjej så hade jag dragit all världens väg - direkt!!
  • Äldre 24 May 21:54
    #3

    Retro som fan, som tjockteve och Nokia 3310. Idag när det finns VR och sexrobotar, så är en sådan kille antagligen en urhipster.

  • Anonym (Oppor­tunity­)
    Äldre 24 May 21:55
    #4

    Hade absoult försökt fixa en trekant XD

  • Anonym (Kim)
    Äldre 24 May 21:55
    #5

    Förstår att du är svartsjuk men som sagt, du kan lätt ta hennes plats. Du har ju också hål...

  • Anonym (Uppbl­åsbar tjej??­) Trådstartaren
    Äldre 24 May 21:56
    #6

    Blev inspirerad av Lars And The Real Girl.

  • Äldre 25 May 00:57
    #7
    +2

    Hade inte brytt mig. Tjejer knullar med plastkukar så varför skulle killar vara äckliga om dom stoppade kuken i plasthål?

  • Äldre 25 May 01:41
    #8

    Ja alltså det känns ju lite varningsklocka. Helt ok att tillfredställa sina behov o så, att använda en docka ser jag inget fel i, är för sexleksaker, men om killen SOVER med dockan i sängen så känns det som att det säger något helt annat.. Och jag skulle nog dra mig tillbaka eller iaf undersöka vad som ligger bakom.. Och fundera på hur jag skulle känna ifall personen ville att dockan skulle fortsätta vara en del av sexlivet osv.. Men är det enbart ett substitut för sex när det inte finns tillgängligt med en levande person så är det chill liksom.

  • Anonym (Run Forres­t, ruuun!­)
    Äldre 25 May 01:58
    #9

    Hade lagt benen på ryggen, så att säga.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 25 May 02:03
    #10
    +1
    Mullbär skrev 2018-05-25 01:41:43 följande:

    Ja alltså det känns ju lite varningsklocka. Helt ok att tillfredställa sina behov o så, att använda en docka ser jag inget fel i, är för sexleksaker, men om killen SOVER med dockan i sängen så känns det som att det säger något helt annat.. Och jag skulle nog dra mig tillbaka eller iaf undersöka vad som ligger bakom.. Och fundera på hur jag skulle känna ifall personen ville att dockan skulle fortsätta vara en del av sexlivet osv.. Men är det enbart ett substitut för sex när det inte finns tillgängligt med en levande person så är det chill liksom.


    Varför skulle det vara ett problem? Jag sover med en jättestor kudde som är avlång som jag kramar om natten. Jag kan inte sova utan den. Så istället för att döma så kanske man bör fråga personen. Stackarn kanske är ensam
Svar på tråden Vad tänker ni om kille som sover med uppblåsbar tjej?