• Anonym (Översexuell, (tydligen))

    Normalt att bli kåt av nakenhet som 40+?

    Jag har sett min fru naken 100tals gånger men jag blir ändå kåt av att se henne naken/nästan naken. Det här upplever hon och ibland jag som ganska störande. Det gör ju ingenting om vi skall ha sex men vi kan inte duscha ihop eller hon kan inte byta om framför mig och tycker det är störande att inte kunna vara naken utan att jag blir kåt.

    När jag ser henne naken är det inte så att jag dyker på henne och prompt vill ha sex men jag får erektion som tar lång tid att lägga sig.

    Vi har sex 1 ibland 2 ggr i veckan vilket jag tycker är lite lite men tydligen är helt normalt. Så det är inte så att jag är sexuellt frustrerad, eller borde vara det. Runkar gör jag sällan, kanske varannan vecka.

    Min fru hävdar att jag är översexuell och jag borde kunna se henne naken eller nästan naken i en osexuell situation utan att få stånd. Är jag det?

  • Svar på tråden Normalt att bli kåt av nakenhet som 40+?
  • Pussan

    Ni ska båda vara nöjda med att du fortfarande blir så kåt på din fru. Det är väl det bästa som kan hända att man fortsätter att tända på sin partner år efter år

  • Anonym (MeToo)

    Låter som du är en vanligt vit patriarkal och kåt man. Som alla svenska män är.
    Knulla, mat, öl och sport på TV brukar vara era intressen i livet.

  • New  Dawn

    Låter som du ser din kvinna väldigt sällan. 100 tals gånger är ju väldigt sällan, och då är det ju naturlig reaktion, eller så har ni inte varit tillsammans så länge.

    Min karl kan inte få stånd varje gång han ser mig naken, särskilt inte efter alla år. Han ser mig minimum naken 2 ggr per dygn. Vissa dagar blir det säkert 10 tal gånger och allt där emellan.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (MeToo aswell)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-05-24 23:49:07 följande:

    Låter som du är en vanligt vit patriarkal och kåt man. Som alla svenska män är.

    Knulla, mat, öl och sport på TV brukar vara era intressen i livet.


    Exakt!

    Och du låter som en riktigt normal svensk bitterfitta!

    Precis som alla vanliga vita matriarkala fruntimmer som skåpsuper rödviner, tittar på dokusåpor, skvallrar om grannfrun och skyller på migrän när gubben vill knulla lite...

    Ha en trevlig helg
  • Pussan
    New Dawn skrev 2018-05-25 13:41:34 följande:

    Låter som du ser din kvinna väldigt sällan. 100 tals gånger är ju väldigt sällan, och då är det ju naturlig reaktion, eller så har ni inte varit tillsammans så länge.

    Min karl kan inte få stånd varje gång han ser mig naken, särskilt inte efter alla år. Han ser mig minimum naken 2 ggr per dygn. Vissa dagar blir det säkert 10 tal gånger och allt där emellan.


    Är du ibland naken tio gånger om dagen utan tanken att vilja göra mannen kåt? Hur ofta och varför klär du av dig?
  • Pussan
    Anonym (MeToo) skrev 2018-05-24 23:49:07 följande:

    Låter som du är en vanligt vit patriarkal och kåt man. Som alla svenska män är.
    Knulla, mat, öl och sport på TV brukar vara era intressen i livet.


    ¨alla svenska män¨....?
  • New  Dawn
    Pussan skrev 2018-05-25 22:15:40 följande:

    Är du ibland naken tio gånger om dagen utan tanken att vilja göra mannen kåt? Hur ofta och varför klär du av dig?


    Jag har aldrig sagt att vi inte har sex någon av gångerna, bara att det blir mellan 2 till ca 10 gånger per dag han ser mig naken. Om jag vill att han ska bli kåt brukar jag agera på något sätt. Smeka honom, suga honom, kyssa honom, säga något, be honom om något, röra mig på något sätt.

    Visst kan han bli kåt av bara åsynen av mig naken, men det är inte så att han alltid blir kåt och får erektion av att se mig. Det var vad jag skrev.

    Jag skyler mig inte, utan min karl ser mig när jag duschar, byter om, när vi myser nakna, när jag masserar honom, när han masserar mig. Ibland brukar han raka mig nästan varje dag smörjer han in min kropp. Har vi ledig förmiddag går vi ofta och lägger oss efter frukost. Blir lätt 4-5 gånger han ser mig naken utan att det är något särskilt. Jag har inget emot att vara naken.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Ccc)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-05-24 23:49:07 följande:

    Låter som du är en vanligt vit patriarkal och kåt man. Som alla svenska män är.

    Knulla, mat, öl och sport på TV brukar vara era intressen i livet.


    Är mörkare män inte patriarkala? Eller kåta?

    Haha vilken sten har du bott under?

    Bortskämd, gnällig vit kvinna som gått vilse i feminismen och blivit bitter? Ni verkar vara ett gäng som tror att hat och förlöjligande är rätt väg att gå, men ni eldar bara på problemen och gör det värre med resonemang som det jag citerade.

    Gissar att du är väldigt ung och ser världen i svart-vitt.

    Ok ot.

    TS: vet inte om det är normalt, men det är väl härligt att du känner dig attraherad av din partner? Det borde väl hon också tycka?

    Nackdelen är väl att du inte har någon startsträcka mellan mys och kåt? Dvs Nakenhet och närhet är alltid lika med sex för dig?

    Mitt ex (en kortare relation) var sån, att bara ligga och mysa framför teven t ex gick inte. Funkade inte att bara kramas eller hålla om, då blev han alltid kåt och ville ligga. Vilket vi gjorde flera ggr i veckan.

    Det blev trist i längden med hans antingen eller. Att det aldrig bara kunde stanna vid kramar, hålla om och lite hångel utan att han blev svinkåt. Vi var då mellan 35-40.

    Men jag skulle ändå välja en sån som dig än någon som inte tände på mig :)

    Dvs hellre en kåt man än motsatsen.
  • Anonym (NN)
    Anonym (Översexuell, (tydligen)) skrev 2018-05-24 23:41:42 följande:

    Jag har sett min fru naken 100tals gånger men jag blir ändå kåt av att se henne naken/nästan naken. Det här upplever hon och ibland jag som ganska störande. Det gör ju ingenting om vi skall ha sex men vi kan inte duscha ihop eller hon kan inte byta om framför mig och tycker det är störande att inte kunna vara naken utan att jag blir kåt.

    När jag ser henne naken är det inte så att jag dyker på henne och prompt vill ha sex men jag får erektion som tar lång tid att lägga sig.

    Vi har sex 1 ibland 2 ggr i veckan vilket jag tycker är lite lite men tydligen är helt normalt. Så det är inte så att jag är sexuellt frustrerad, eller borde vara det. Runkar gör jag sällan, kanske varannan vecka.

    Min fru hävdar att jag är översexuell och jag borde kunna se henne naken eller nästan naken i en osexuell situation utan att få stånd. Är jag det?


    Om du är översexuell vet jag inte, men du är i alla fall inte ensam om att ha det så.

    Jag har sett min fru naken 10-tusentals gånger under de 30 år vi levt ihop. Jag blir fortfarande kåt av att se henne naken eller lättklädd. Och hon är fortfarande den mest upphetsande varelsen på jordklotet för mig. Men till skillnad från din fru så uppskattar min fru att det är så. Och hon utnyttjar det flera gånger i veckan när hon är kåt och vill ha sex. Då svansar hon runt naken/lättklädd med ett brett leende på läpparna för hon vet att hon kommer att få precis det hon vill.

    Varför väljer ni, och framför allt din fru, att se det som något negativt?
Svar på tråden Normalt att bli kåt av nakenhet som 40+?