• Anonym (Mijah)

    Frånvarande under sex

    När jag har haft sex på sistone har jag känt mig helt bortkopplad i huvudet, inte så att tankarna stängs av och jag hänger mig och njuter utan tankarna snurrar runt, men efteråt är det som om jag bara drömt om sexet och jag kan inte minnas mer än ATT tankarna gick och inget om vad det handlade om. 
    Som om jag vore två olika personer men jag har läst om multipel personlighetsstörning och det utvecklas efter trauma i barndomen. Har varit med om trauma men är som sagt vuxen.
    Som om jag vore någon annan under sexet eller som om det bara vore en dröm. 
    vad k an det bero på

  • Svar på tråden Frånvarande under sex
  • Anonym (Kisen)

    Ledsamt. Svårt läge. Borde nog gå och fråga doktorn. Ligger du vaken om nätterna annars? Verkar vara stress.

    Sex är väl det som annars vi alla brukar kunna foka på ordentligt när det händer. Jag har det så nästan jämnt.

    Men har jag varit stressad på jobbet så har jag t o m varit okoncentrerad på själva sexet. Jag har genomfört men inte på topp. Synd.

  • Anonym (Kisen)

    E du kille eller tjej? Tjejer kanske kan vara ännu mer frånvarande och ändå genomföra. Vår kvalitet på bången påverkas ju när stressen blir för stor.

  • CA3

    Ingen här kan nog tala om för dig vad det beror på. Jag hade uppsökt läkare och fått råd och stöd. 

Svar på tråden Frånvarande under sex