• Äldre 26 May 20:10
    2264 visningar
    1 svar
    1
    2264

    Han lägger bara ut bilder på sitt barn?

    Rubriken blir lite konstig men kortfattat- jag och en kille vi är väl...vet inte vad vi är riktigt. Bra kompisar iallafall. Jag har försökt luska om han vill nåt mer blabla men ah det behöver vi inte gå in på. Som sagt bra kompisar är vi. Vi hänger ofta tillsammans med våra barn. Jag har en son och han med. Vi åker varje helg på utflykter och liknande. Tar mycket kort och lägger upp på sociala medier. Jag lägger upp bilder på oss allihopa och skriver vad vi gjort och grejjer. Och han vill att jag skickar korten jag tog till honom osv, som är på alla eller nån på våra söner osv. Eller på jag o han.

    Men när han sen lagt upp bilder så klipper han bort allt som inte är på hans son. Så efter varje utflykt vi gjort så lägger han inte upp något som visar att vi vart med. Utan han klipper bort allt o har endast sin sons ansikte med typ. Även fast han innan uttryckt att det är så fina bilder osv.

    Vet inte riktigt. Jag tycker det är lite konstigt. Vågar han inte visa att han är med oss eller? Jag kanske överreagerar totalt. OCH SJÄLVKLART SÅ FÅR HAN LÄGGA UPP BILDER PÅ SIN SON. det får ju han bestämma själv såklart. Men blir lite ledsen på nåt sätt att vi åker iväg på så mycket o så klipper han bort allt när han lägger upp sen..

    Överreagerar jag?

    Snälla svar tack.

  • Svar på tråden Han lägger bara ut bilder på sitt barn?
  • Äldre 26 May 20:27
    #1

    Ja, det verkar ju som att han inte vill visa upp på Instagram att ni var med. Sen vad det beror på vet ju bara han. Kanske han av någon anledning inte vill att det ska komma fram till hans ex, eller bara vill vänta tills det är klart hur er relation egentligen ser ut (för att slippa frågor). Så det kan ju finnas väldigt olika orsaker.

    Sen är det ju många (inkl jag själv) som inte lägger upp bilder på andras barn utan att fråga, men det bör han kanske i ert fall ha fördtått att det skulle vara ok för dig.

Svar på tråden Han lägger bara ut bilder på sitt barn?