• Anonym (:()

    Okoncentrerad när jag onanerar

    När jag onanerar så kan jag inte stänga av tankarna från annat, så det blir så sjukt osexigt allting... jag ligger där och pillar och försöker ha det skönt men hjärnan bara tänker på all tvätt som ska vikas, mat som ska handlas, var jag ska dammsuga, sover barnet tro osv... jag får orgasm till slut, men efter så lång tid, är övertygad om att jag skulle kunna få orgasm SÅ mycket tidigare om jag låg och faktiskt tänkte på sex eller snuskiga tankar... några tips??? Vad kan jag göra??

  • Svar på tråden Okoncentrerad när jag onanerar
  • Anonym (Dendär)

    Jag har samma problem ibland, med all stress. Vad som hjälper mig är att tänka på något väldigt specifikt, en detaljerad fantasi till exempel. Verkligen fokusera och låta kåtheten och njutningen ta över.

    Annars kanske det hjälper att titta på porr? Läsa sexnoveller? Eller ta hjälp av någon, snapchat eller text eller telefon till exempel. Kåta upp varandra och prata om allt ni vill göra med varandra för att bygga upp en härlig stämning.

  • Anonym (Kisen)

    Stress. Haft en brud som hade så. Å jag förstår själv. Men e jag stressad så runkar jag inte bara.

    Så rådet blir att stressa av. Med dig själv eller snubben. Lycka till!

  • Anonym (samma problem)

    Jag har ibland samma problem. Då använder jag ofta porr som hjälper mig hålla tankarna på rätt saker. Om jag är stressad brukar jag ibland onanera oftare. Jag finner att det faktiskt hjälper mig minska på stress känslan.

  • Mullbär

    Jag kollar på porr. Då går det snabbt o lätt. Tar längst tid att hitta ett sexigt klipp så fint att ha några favoriter att återvända till om man vill ha det hastigt överstökat. Jag har sjukt dålig fantasi så det är ganska trist + tankarna vandrar som du beskriver. Eller använd sexleksak. Satisfyer pro2 är grym, då tar det några minuter, men den låter en del ;)

  • Anonym (:()

    Att titta på porr hjälpte verkligen! Wow, tack för tips.. hehe

  • Anonym

    Jag kan också bli lite för okoncentrerad när jag är för utspädd.

  • Anonym (ityr)
    Anonym (:() skrev 2018-05-27 02:30:15 följande:

    När jag onanerar så kan jag inte stänga av tankarna från annat, så det blir så sjukt osexigt allting... jag ligger där och pillar och försöker ha det skönt men hjärnan bara tänker på all tvätt som ska vikas, mat som ska handlas, var jag ska dammsuga, sover barnet tro osv... jag får orgasm till slut, men efter så lång tid, är övertygad om att jag skulle kunna få orgasm SÅ mycket tidigare om jag låg och faktiskt tänkte på sex eller snuskiga tankar... några tips??? Vad kan jag göra??


    Att försöka fösa undan tankarna fungerar nog inte.
    Prova fokusera på sensationen till 100% istället.
  • Bara mig
    Anonym (:() skrev 2018-05-29 21:44:19 följande:

    Att titta på porr hjälpte verkligen! Wow, tack för tips.. hehe


    Porr funkar alltid eller så sextar man med någon. Det funkar också
  • Anonym (Dendär)
    Anonym (:() skrev 2018-05-29 21:44:19 följande:

    Att titta på porr hjälpte verkligen! Wow, tack för tips.. hehe


    Tur det finns gott om material att se... ;)
Svar på tråden Okoncentrerad när jag onanerar