• Anonym (trodde jag var straight?)

    Dejta en transsexuell?

    Jag har träffat en tjej som ser sig som tjej och har ett tjejnamn, klär sig som en tjej beter sig som en tjej och ser ut som en tjej. Men hon är egentligen en han.

    Jag är ingen öppensinnig hbtq person som går med prideflagga och jag har aldrig varit med en kille förut. Det är jag inte nu heller ser jag det som utan hon är en hon. Med penis. Det är just penisen jag är rädd för. Vi har kyssts, hånglat och hon har gett mig oralsex flera gånger och vi har även haft samlag.  Men vi har inte gått längre än så jag har liksom inte gjort något för henne om ni fattar vad jag menar.  

    Jag kanske skulle kunna tänka mig att runka av henne men suga eller bli påsatt i baken vill jag inte göra. Jag kan inte tänka mig att jag skulle klara det. Så det känns som sexet blir väldigt ensidigt. Jag njuter av det men det känns som jag inte kan ge något tillbaks. Jag tänder på hela henne utom just den delen den klarar jag inte av. Hon säger att det inte spelar någon roll och att hon njuter när jag njuter. Men det är jobbigt för jag känner att jag inte kan göra något för henne. Eller vill. Jag vill ju att hon har det bra men jag vet ändå inte om jag vill.  

    Vad skall jag göra?

  • Svar på tråden Dejta en transsexuell?
  • Anonym (Men.)
    Anonym (?) skrev 2018-05-27 19:31:13 följande:

    analsex?


    Läs hela innan du svarar.
  • Mantrasina

    Först och främst. Det heter transperson, inte transsexuell. Transsexuell numera är helt enkelt bara en administrativ diagnos som krävs i processen för könskorrigerande behandling. Och det är inte en "hon som egentligen är han", det är en hon som fötts i en kropp som omvärlden bedömer vara en han. Det är nummer ett om du vill fortsätta med den här tjejen. Hon. Transperson. Okej?


    Sen. Du får helt enkelt bestämma dig om personen är viktig för dig och du vill fortsätta relationen med henne. Eller om det här att hon har en penis är en dealbreaker. Det låter ändå som att du är öppensinnad nog för att överväga det? Det låter som att du inte vet om du vill ha sex med henne, men att du ändå har haft det? Jag hänger inte riktigt med i resonemanget...

  • Mantrasina

    Resten hann jag inte med innan det skickades. Lyssna på henne. Om hon tycker att det räcker så som det är just nu så är det nog good enough för närvarande. Annars skulle jag säga att du behöver vsa för henne att du verkligen vill göra det skönt för henne, och fråga henne vad hon isf vill? Så får du ta ställning till det. Känner du att det finns saker som du inte kan eller vill göra så är det ju som i alla andra relationer - du ska bara göra det du själv vill, och göra det med samtycke. Du måste inte göra nånting alls.

  • Anonym (trodde jag var straight?)
    Anonym (?) skrev 2018-05-27 19:31:13 följande:

    analsex?


    Jag gör gärna det på henne men jag tror inte jag hade klarat vice versa. Mår illa av tanken. Kanske om vi är ihop väldigt länge att jag kan lära mig bita ihop och få det överstökat. Jag tror jag älskar henne men jag har jäkligt svårt för detta. Jag känner mig kass för att jag bara accepterar henne som jag vill att hon skall vara, min bild av henne det är den hon också vill vara men faktiskt inte den hon är egentligen om du fattar.
  • Anonym (Svårt!)

    Går du inte "all in" så kommer det att skita sig förr eller senare.
    Antar att ge-och-ta gäller även i ett förhållande med en "hen"
    Du tvekar ju redan - avsluta i tid för allas bästa!

  • Meriall

    Vill hon ha kvar penisen eller funderar hon på att ta bort den? När du skriver att ni haft samlag, menar du då analsex på henne? Eller har hon en slida också?

    Det är jobbigt att inte gilla en del av ens partner så jag förstår dig men tror säkert att det är lika skönt för henne med era samlag. Finns ju massor av män som inte fattat grejen med klitoris (= penis) som har bra sex med sina partners ändå liksom.

  • Anonym (trodde jag var straight?)
    Mantrasina skrev 2018-05-27 19:40:05 följande:

    Först och främst. Det heter transperson, inte transsexuell. Transsexuell numera är helt enkelt bara en administrativ diagnos som krävs i processen för könskorrigerande behandling. Och det är inte en "hon som egentligen är han", det är en hon som fötts i en kropp som omvärlden bedömer vara en han. Det är nummer ett om du vill fortsätta med den här tjejen. Hon. Transperson. Okej?


    Sen. Du får helt enkelt bestämma dig om personen är viktig för dig och du vill fortsätta relationen med henne. Eller om det här att hon har en penis är en dealbreaker. Det låter ändå som att du är öppensinnad nog för att överväga det? Det låter som att du inte vet om du vill ha sex med henne, men att du ändå har haft det? Jag hänger inte riktigt med i resonemanget...


    Tack för lektionen. Hon är viktig för mig men jag vet inte om jag pallar med att hon är en transperson och penisen stör mig det gör den. Så ja jag är en riktig transfob och jag mår skitdåligt över hela grejen. Jag älskar henne men jag vet helt enkelt inte om jag pallar.
  • Anonym (Siru)

    Du kan ju inte ändra din sexuella läggning, tyvärr. Gör slut innan det hinner gå för långt, för bådas skull. Blir ju bara jobbigare med tiden.

  • Anonym (En önskedröm)

    Om jag hade varit i dina kläder så hade jag skattat mig överlycklig över att ha hittat denna härliga person. Ytterst få har sådan tur, det finns ju så få. Hon ser ut nästan helt och hållet som en kvinna i kropp och ansikte, så du tänder på henne, ni har kyssts och hånglat. Så vad är problemet med den lilla detaljen att hon har kuk när ni redan varit så intima och hon i övrigt är kvinnlig? Ni attraheras ju av varandra. Detta tycker jag skulle vara extra spännande, ge pirr och krydda åt sexlivet, samt oanade möjligheter som få annars hade får prova under sin livstid. Du är verkligen privilegierad!

    Hur hittade du Henne förresten? Hur gick det till när du fick reda på att hon var en han och hur kände du då? När avslöjade hon sig?

Svar på tråden Dejta en transsexuell?