• Äldre 28 May 08:57
    3930 visningar
    0 svar
    0
    3930

    Ge mig råd är detta fel eller rätt?

    Är en kvinna på 54 år som lever sen 10 år tillbaka med en man på 53 år och haft det bra tills förr 2 år sen då han börja på gym o fick eget kontor som svetschef.Då blev han egoist och nonchalant och börja psyka mig så kränker mig o kontrollbehov och maktutövning och är elak o dum.Jag är förtidspensionör så gör allt hemma o vi ses 10 min per dag på morgon då han gå till jobb sen gym sen spelar golf o kommer sent då jag sover och vi har skiljda sovrum pga snarkar o olika tider vi vill sova och ingen sex elller närhet på 1 år bara en puss knappt på morgon.Det är 2 år sen han sa han älska mig så vet ej om han gör det.Hhan vill göra som han vill o ingen skall ifråga sätta det.Men förr 10 dagar sen blev droppeb han sa han skulle golfa på lördag till kl 21 sen fiska kräftor men då behövde han sova över o jag ville det ej men det struntar han i.Sen hörde han inte av sig dagen efter kom hem sent o sen dess pratar vi inte med varandra för jag är förbannad så det blir ett hejdå på morgon o inget mera .sms vad som behövs handlas inget mera.Försökte prata om vårt förhållande förr 14 dagar men han drar sig alltid undan o vill inte diskutera sånt så går ej att prata med han men visst har jag rätt att vara förbannad?Jag går hos kurator o psyk läkare då jag mår dåligt pga hans sätt mot mig.Funderar på att flytta så vad tycker du skall jag försöka prata o säga att han måste ändra sig annars flyttar jag härifrån?

    Är rådlös hur jag skall hantera detta o sen är han egoist för det är bara han o han hela tiden bryr sig inte om mig.Men som sagt han kränker mig o allt jag gör är dåligt o måste göras bättre.Så är livrädd när han inte gjort något bra så ge mig råd hur jag skall gå tillväga Tack

Svar på tråden Ge mig råd är detta fel eller rätt?