• Anonym (Förbannad och besviken!)

    Han utomlands och hör inte av sig!

    Min sk sambo är utomlands i 9 dagar. Vi har 3 barn och höggravid nu med nr 4. På vägen dit hörde han av sig men nu total tystnad sen förra veckan. Han är online på facebook väldigt ofta och även fått lite nya kvinnliga vänner! Han hör alltså inte av sig ens för att kolla hur barnen mår

    Så är jag en total idiot som är övertygad om att han knullar runt och lever singelliv nu? Finns väldigt gott om väghoror i landet han befinner sig med!!

    Han har ett helvete att komma hem till iaf

    Jag har kontaktat honom, han läser och svarar inte. Och om nått hänt så har han möjlighet via en släkting han är där med att kontakta mig.

  • Svar på tråden Han utomlands och hör inte av sig!
  • Anonym (m)

    Vilken trevlig man du väljer att skaffa barn med. Men naturligtvis var han helt underbar innan han reste, och skulle aldrig tänkas vara otrogen. Kanske något han drack på flyget?

  • Anonym (Förbannad och besviken!)
    Anonym (m) skrev 2018-05-28 13:44:23 följande:

    Vilken trevlig man du väljer att skaffa barn med. Men naturligtvis var han helt underbar innan han reste, och skulle aldrig tänkas vara otrogen. Kanske något han drack på flyget?


    Vi har varit tillsammans 7 år och detta beteende är en total jävla nyhet! Nej inte helt underbar men har inte varit sån skitstövel innan heller.
  • Anonym (Harry)
    Anonym (m) skrev 2018-05-28 13:44:23 följande:

    Vilken trevlig man du väljer att skaffa barn med. Men naturligtvis var han helt underbar innan han reste, och skulle aldrig tänkas vara otrogen. Kanske något han drack på flyget?


    Och återigen är det kvinnans fel att mannen beter sig illa. Klart hon ska ta ansvar för hans handlingar. Stor jävla suck alltså! När ska männen hållas ansvariga? Den dag jag inte ser den här typen av kommentarer är väl dagen då helvetet fryser till is.

    TS, sorry! Konfrontera honom när han kommer hem. Nu kan du ju inte göra så mycket.
  • Anonym (A)
    Anonym (Harry) skrev 2018-05-28 14:13:50 följande:
    Och återigen är det kvinnans fel att mannen beter sig illa. Klart hon ska ta ansvar för hans handlingar. Stor jävla suck alltså! När ska männen hållas ansvariga? Den dag jag inte ser den här typen av kommentarer är väl dagen då helvetet fryser till is.

    TS, sorry! Konfrontera honom när han kommer hem. Nu kan du ju inte göra så mycket.
    Håller med om detta.
  • Pope Joan II
    Anonym (Harry) skrev 2018-05-28 14:13:50 följande:
    Och återigen är det kvinnans fel att mannen beter sig illa. Klart hon ska ta ansvar för hans handlingar. Stor jävla suck alltså! När ska männen hållas ansvariga? Den dag jag inte ser den här typen av kommentarer är väl dagen då helvetet fryser till is.

    TS, sorry! Konfrontera honom när han kommer hem. Nu kan du ju inte göra så mycket.
    Ts verkar själv lite benägen att skylla på andra kvinnor. Det är ju tydligen "gott om väghoror" i det land hennes make befinner sig i. Fresterskorna står tätt som lyktstolpar i vägrenen. 
  • Anonym (Förbannad och besviken!)
    Pope Joan II skrev 2018-05-28 14:16:05 följande:

    Ts verkar själv lite benägen att skylla på andra kvinnor. Det är ju tydligen "gott om väghoror" i det land hennes make befinner sig i. Fresterskorna står tätt som lyktstolpar i vägrenen. 


    Den han är med där är gift och har inga problem att knulla horor och har märkt att han påverkat min sambo negativt den senaste tiden. Så att det finns väghoror ökar bara frestelsen för den gifte och hans påverkan på min sambo. För i dina ögon är det väl fullständigt normalt att man skiter i sina barn och sambo?
  • Anonym (Harry)
    Pope Joan II skrev 2018-05-28 14:16:05 följande:

    Ts verkar själv lite benägen att skylla på andra kvinnor. Det är ju tydligen "gott om väghoror" i det land hennes make befinner sig i. Fresterskorna står tätt som lyktstolpar i vägrenen. 


    Hon skyller inte på dem, hon skriver att det är något han skulle utnyttja vilket gör att ansvaret är hans och ingen annans, varken TS eller några prostituerade. Problemet är ju att det alltid är någon som hoppar på TS som är kvinna och håller henne ansvarig för att hon har valt en dålig snubbe istället för att ifrågasätta HANS beteende. TS ska alltså ta på sig att hon har valt att skaffa barn med en dålig man och får alltså skylla sig själv. Att killen ifråga har valt att skaffa barn med TS och dan borde bete sig bättre ska vi tydligen alla bortse ifrån. Jävligt låga krav på männen alltså. Man får ju skämmas.
  • Anonym (m)
    Anonym (Harry) skrev 2018-05-28 14:13:50 följande:
    Och återigen är det kvinnans fel att mannen beter sig illa. Klart hon ska ta ansvar för hans handlingar. Stor jävla suck alltså! När ska männen hållas ansvariga? Den dag jag inte ser den här typen av kommentarer är väl dagen då helvetet fryser till is.

    TS, sorry! Konfrontera honom när han kommer hem. Nu kan du ju inte göra så mycket.
    Skit in - skit ut.

    Har svårt att tro att man blir en skitstövel över en natt. Bara att åka iväg när en partner är höggravid samt ensam tar hand om 3 barn, tyder på att han inte bryr sig.

    Du menar att man inte har ansvar för vem man lever med, inte vem man skaffar barn med, det är fritt fram att skaffa barn med en skitstövel, för det är ju han som är en skitstövel och inte hon? Ja, men gnäll inte då.
  • Tonårsmamman1
    Anonym (Harry) skrev 2018-05-28 14:31:42 följande:
    Hon skyller inte på dem, hon skriver att det är något han skulle utnyttja vilket gör att ansvaret är hans och ingen annans, varken TS eller några prostituerade. Problemet är ju att det alltid är någon som hoppar på TS som är kvinna och håller henne ansvarig för att hon har valt en dålig snubbe istället för att ifrågasätta HANS beteende. TS ska alltså ta på sig att hon har valt att skaffa barn med en dålig man och får alltså skylla sig själv. Att killen ifråga har valt att skaffa barn med TS och dan borde bete sig bättre ska vi tydligen alla bortse ifrån. Jävligt låga krav på männen alltså. Man får ju skämmas.
    Fast TS kan inte ändra på mannen, hon kan bara ändra på sig själv.
  • Tonårsmamman1
    Anonym (Harry) skrev 2018-05-28 14:31:42 följande:
    Hon skyller inte på dem, hon skriver att det är något han skulle utnyttja vilket gör att ansvaret är hans och ingen annans, varken TS eller några prostituerade. Problemet är ju att det alltid är någon som hoppar på TS som är kvinna och håller henne ansvarig för att hon har valt en dålig snubbe istället för att ifrågasätta HANS beteende. TS ska alltså ta på sig att hon har valt att skaffa barn med en dålig man och får alltså skylla sig själv. Att killen ifråga har valt att skaffa barn med TS och dan borde bete sig bättre ska vi tydligen alla bortse ifrån. Jävligt låga krav på männen alltså. Man får ju skämmas.
    Fast TS kan inte ändra på mannen, hon kan bara ändra på sig själv.
Svar på tråden Han utomlands och hör inte av sig!